آلبوم خواننده گروه «آریان» منتشر شد

پیام صالحی پس از جدایی از گروه «آریان» اولین آلبوم خود را منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم رونمایی از آلبوم «برمی‌گردم» با صدای پیام صالحی و با حضور یاحا کاشانی، حامد برادران، شهلا فرنژاد و محمدرضا گلزار برگزار شد.

این مراسم که با حضور تمامی اعضای سازنده آلبوم و هنرمندان برگزار شده بود، با اجرای محمد سلوکی مجری تلویزیون آغاز شد و پیام  صالحی و یاحا کاشانی برای پاسخگویی به سوالات خبرنگاران حاضر شدند.

ابتدا پیام صالحی پس از ابراز خرسندی از استقبال خبرنگاران گفت: خوشحالم که پس از چند سال سکوت با سابقه‌ای 15 ساله دوباره به دنیای موسیقی بازگشتم. سعی کردم کاری را که می‌خواهم انجام بدهم فضای تازه‌ای را ترسیم کند.

پس از توقف فعالیت گروه آریان و جداشدن من به دلایلی که بارها اشاره کرده‌ام، تصمیم به همکاری مستقیم داشتم که یاحا کاشانی و دوستانی دیگر مرا در این امر یاری کردند.

وی ادامه داد: سال‌ها پیش به دلیل محدود شدن فعالیت گروه و به اختلاف‌خوردن با شرکت «ترانه» ما سعی در فعالیتی مستقل با گروه از این شرکت داشتیم اما به دلیل درخواست مبلغ بالای شرکت نتوانستیم قطعات پیشین گروه را به انحصار خود در بیاوریم و علی پهلوان که در استرالیا اقامت داشت، شرط بازگشت به گروه را در دست داشتن قطعات پیشین برای اجرا در کنسرت‌ها دانست که همین امر دلیل اختلافی بود که علی پهلوان با گروه امروز من همراه نشد. 

وی افزود: هنوز هم بر سر حرف خود ایستاده‌ام که هر یک از افراد گروه تمایل همکاری با من را داشته باشند، به گرمی از آن‌ها استقبال می‌کنم و آغوش من به روی آن‌ها باز است. ضمن اینکه برای این آلبوم و فعالیت دوباره با اعضای سابق دعوتنامه رسمی ارسال کردم.

در ادامه یاحا کاشانی ترانه‌سرا و خواننده که این بار به عنوان مشاور هنری آلبوم «بر می‌گردم» فعالیت می‌کرد، اظهار کرد: همیشه حرف برای گفتن در موسیقی زیاد است و من به همراه پیام صالحی سعی کردیم، تمامی قطعات آلبوم را با احساس واقعی و عمیق خود بدون هیچ بزرگنمایی بسازیم. 

وی ادامه داد: سه سال پیش با پیام صالحی آشنا شدم و قرار بود تنها با سه قطعه با وی همکاری کنم اما به دلیل نزدیک بودن احساسمان به یکدیگر این همکاری ادامه پیدا کرد و 12 قطعه از آلبوم را ترانه‌سرایی کردم و حالا علاوه بر ترانه‌سرا به عنوان مشاور هنری در این آلبوم فعالیت دارم.

حامد برادران از تنظیم‌کنندگان آلبوم بیان کرد: من افتخار داشتم در آخرین لحظات وارد این آلبوم بشوم اما بیشترین قطعات را انجام دادم و در تمام مدت فعالیتم، حس نوستالژیکی که به گروه آریان داشتم را سعی کردم حفظ کنم و در نتیجه دو قطعه آکوستیک که به فعالیت آریان نزدیک‌تر بود و دو قطعه جدید را برای این آلبوم بسازم.

نکته جالب توجه در خصوص ترانه این آلبوم اشاره و تأکید پیام صالحی به واقعی‌بودن ترانه‌های این آلبوم بود و یاحا کاشانی علت پرداخت ترانه بدین شکل را این‌گونه بیان کرد و گفت: قرار بود ما سوژه پیدا کنیم و در کنار آن توانایی‌های یکدیگر را مخلوط کنیم تا نتیجه‌ای که می‌ببینیم حاصل شود.

در حاشیه این مراسم علاوه حضور میلاد باران، میلاد ترابی، شهلا فرنژاد، حضور کاوه سماک‌باشی و محمدرضا گلزار بود که تنها به گرفتن عکس یادگاری در دقایق پایانی مراسم اکتفا کردند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.