مازيار فلاحي در كنسرت پائيزي خود در برج ميلاد , قطعه " جاودانگي " را به شهيد تندگويان تقديم كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسيقي باشگاه خبرنگاران حاضر در كنسرت بزرگ مازيار فلاحي در برج ميلاد تهران , مازيار فلاحي پس از انتشار آلبوم دوم خود با عنوان " لعنت به من " در چهاردهمين سانس از كنسرت هاي خود , با تدارك اتفاق هايي غافلگيركننده با هوادارانش ديدار كرد.

طراحي صحنه در كنسرت پائيزي مازيار فلاحي به گونه اي بود كه نمايانگر ماكت هايي از اين خواننده با احساس و همچنين پرده اي سفيدرنگ كه چهره مازيار فلاحي روي آن و عنوان " لعنت به من " در پشت آن خودنمايي مي كرد , بود.

پس از اينكه اعضاي اركستر در جاي خود مستقر شدند , مازيار با اجراي قطعه " آخرين نفس " از آلبوم جديدش , از پس پرده سفيدرنگ روي صحنه ظاهر شد و هنگام اجراي اين اثر كه تيتراژ پاياني سري جديد سريال " قلب يخي " هم به شمار مي رود , روي سكوي سفيد رنگي ايستاده بود كه در آن هنگام نسيمي , شال او را همراه با طنين آوازش , به حركت درآورده بود.

مازيار فلاحي در اين كنسرت سراپا سفيدپوش شده بود و برگ هاي زرو و نارنجي كه روي شال سفيدرنگش نقش بسته بود , خبر از حضور فصل پائيز مي داد .

اين خواننده پرطرفدار موسيقي پاپ كشورمان پس از اجراي قطعه " هوات خوبه"  از نويد اسكندر به عنوان نوازنده اي چيره دست در زمينه پيانو و كيبورد در اركستر خود و همچنين به عنوان تنظيم كننده اين اثر ياد كرد كه هنرمندي اسكندر , تشويق پرشور مخاطبان حاضر در سالن را برانگيخت.

مازيار فلاحي با اشاره به تحصيلات اين نوازنده پيانو گفت: نويد اسكندر مهندس صنايع است و هم اكنون در يك شركت كه نامش را الان به خاطر ندارم , كارشناس ارشد است و البته در زمينه پيانو نيز به تدريس مي پردازد.
 
براي اجراي قطعه " مترسك" طراحي صحنه براي بار دوم تغيير كرد به نحوي كه مزرعه اي در وسط سن قرار گرفت و در ميان آن يك مترسك حضور يافت.چنين طراحي براي اجراي قطعه اي متناسب با اين مضمون , در تداعي حسي نوستالژيك براي مخاطبان مازيار فلاحي بسيار تاثيرگذار بود.

مازيار در بخش ديگري از كنسرت پائيزي خود , با اشاره به داوود جعفري به عنوان نوازنده آكاردئون نابينا در گروهش گفت: داوود با تمام توانايي هايش به هرآنچه در زندگيش آرزو داشته , رسيده و سپس از نويد اسكندر خواست تا به طور تصادفي چند نت را بزرند و در آن لحظات و بلافاصله , اين نوازنده آكاردئون به درستي نت ها را تشخيص مي داد كه اين عمل تحسين همگان را برانگيخته بود.
مازيار در ميان اجراي خود گفت: از دو سال پيش كه برگزاري كنسرت هايم را آغاز كردم تصور نمي كردم با آهنگ هاي آرام , بتوان كنسرت هاي طولاني مدت برگزار كرد اما پس از گذشت مدتي متوجه شدم كه افرادي كه به كنسرت من مي آيند , خيلي عاشق , ملايم و دلشكسته هستند.

مازيار فلاحي همچنين با اشاره به اينكه در سانس نخست اجرايش دو فرزند شهيد تندگويان حضور داشتند , قطعه " جاودانگي " را به طور مجدد و به منظور اداي احترام به اين شهيد بزرگوار اجرا كرد.

در قسمت ديگري از اين برنامه , ميلاد نودست نوازنده گيتار , در اقدامي اعجازبرانگيز , با گيتار به دف نوازي پرداخت كه اين حركت ابداعي او در نوع خود بي نظير بود.

اين خواننده پرطرفدار با اشاره به آلبوم ميلاد نو دست گفت: به زودي آلبوم بدون كلام ميلاد نودست با عنوان " روياي شكلاتي " منتشر مي شود كه تهيه كنندگي آن بر عهده من بوده است.

مازيار فلاحي در بخشي از كنسرت خود با اشاره به يكي از ميهمانان ويژه اش گفت: خواننده اي موفق و با اخلاق در اجراي امشب من حضور دارد كه روزهاي سخت موسيقي پاپ را او پشت سر گذاشت و در آلبوم جديدش با او همكاري دارم و اين ميهمان كسي نبود جز پيام صالحي.

همچنين ياحا كاشاني و ارسلان قاسمي از ديگر ميهمانان ويژه مازيار فلاحي در كنسرت پائيزي او بودند.

در اركستر حرفه اي مازيار فلاحي به رهبري امير توسلي نوازندگان سرشناسي چون نويد اسكندر , داوود جعفري , آشور ظفرمراديان , بابك ايماني و مهرداد عالمي ساز مي زنند./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.