بابک جهانبخش 25 اسفند در کنسرت زمستانی خود از "محسن یگانه" و "پیام صالحی" خواننده گروه آریان میزبانی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه  خبرنگاران حاضر در کنسرت بابک جهانبخش در برج میلاد تهران، این خواننده با احساس عرصه موسیقی پاپ در بیست و پنجمین شب از آخرین ماه سال 91 با تدارک اتفاق هایی غافلگیرکننده، با مخطبان خود دیدار کرد.
پیش از آغاز کنسرت تصاویری از بابک جهانبخش پخش شد که طرفداران او را از کنسرت خواننده مورد  علاقه شان در مالزی، خبردار می‌کرد.
این خواننده جوان موسیقی پاپ کشورمان، ابتدا با قطعه به یاد ماندنی دوست دارم روی صحنه آمد که البته مخاطبان پیش ازآنکه جهانبحش را ببینند انیمیشن او را تماشا کردند که زیر نور ماه و در میان درختان، قطعه دوست  دارم را می خواند.
صحنه اجرای بابک جهانبخش در آخرین کنسرت او در سال 91 به شیوه ای متفاوت تزئین شده بود که این تفاوت در چیده شدن صفحه های سفید که نورهای رنگی مختلف زیر آنها خود نمایی می کرد و همچنین ورود برف مصنوعی روی صحنه اجرا خلاصه می شد.
بابک جهانبخش در کنسرت اسفندماه خود میزبان بسیاری از هنرمندان و ورزشکاران کشورمان بود که از جمله آن ها می توان به محسن یگانه، مهدی رحمتی، پیام صالحی خواننده گروه آریان، نازنین کریمی بازیگر، یاما کاشانی، پیام هوشمند و کوشان حداد بود.
این خواننده جوان کشورمان پیش از اجرای قطعه شماره یک  آلبوم من و بارون با عنوان همه دنیام از پدرام درخشانی، سرپرست گروه "رومی" و نوازنده چیره دست سنتور دعوت کرد تا در اجرای این اثر اعضای ارکستر را همراهی کند.
جهانبخش همچنین از انتشار جدیدترین آلبوم پدرام درخشانی با عنوان رومی 3 به ‌آهنگسازی درخشانی خبر داد.
بابک جهانبخش که در آلبوم من و بارون قطعه ای را با همین عنوان با همصدایی با رضا صادقی خوانده است بیش از اجرای این قطعه گفت: جای رضا صادقی در این لحظه و در کنار ما بسیار خالی است و امیدوارم در هر جایی که هست، سلامت و تندرست باشد.
این خواننده با احساس کشورمان 25 اسفند با  اجرای 16 قطعه با نام های دوست دارم، به خودت باختمت، ای کاش، بی تو می‌میرم، ایده ‌آل، هذیون، من و بارون ، همه دنیام، تو چشمای منی، مواظب خودت باش، باور کن، افسانه، دیدنی شدی، ای دل، چی شده و اجرای مجدد من و بارون شبی ستاره باران را برای هوادارانش رقم زد.
جهانبخش در میان این برنامه گفت: خدارو شکر و به لطف شما امسال سال خوبی برای من بود و با آرزوی سالی سرشار از  اتفاق های خوب امیدوارم در سال جدید با ارائه کارهای بهتری بتوانم در خدمت شما باشم.
اعضای ارکستر حرفه ای بابک جهانبخش را رضا تاجبخش به عنوان رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد، میلاد سعدی پرکاشن، بهنام حکیم گیتار و بوزوکی، ایلیار خسروی درامز، اشکان آبرن کیبورد 2، یاشار خسروی ساکسیفون، بابک ریاحی پور گیتار باس، مسعود همایونی گیتار الکتریک و پدرام درخشانی به عنوان نوازنده چیره دست سنتور و  انوشیروان تقوی به عنوان عضو گروه کر تشکیل می دهند.
گفتنی است کنسرت بابک جهانبخش در تاریخ های 25 و 26 بهمن در 4 نوبت و به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی هنری اکسیر نوین به مدیریت محمدرضا خانزاده در برج میلاد برگزار شد./ي2
گزارش از بهاره کنجکاوفرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار