پدرام درخشانی نوازنده برجسته سنتور با حضور در نخستین کنسرت زمستانی بابک جهانبخش وی را در اجرای قطعه "همه دنیام" همراهی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران حاضر در کنسرت؛ بابک جهانبخش در برج میلاد نخستین اجرای زمستانی این خواننده پاپ کشورمان با پخش تصاویری از پشت صحنه کنسرت و ورود بابک جهانبخش به برج میلاد آغاز شد. 
این خواننده موفق موسیقی ایران با قطعه "به خودت باختمت" و در میان استقبال پرشور مخاطبان روی صحنه آمد که درخشش رضا تاجبخش نوازنده پیانو در این اثر به خوبی نمایان بود. 
همچنین بابک جهانبخش از اینکه پس از تعطیلات به عنوان نخستین خواننده با طرفداران خود ملاقات می کند ابراز خوشحالی کرد.
قطعه "من وبارون" از جدیدترین آلبوم این خواننده جوان اثری است که بابک جهانبخش آن را با رضا صادقی به صورت دو صدایی اجرا کرد. وبه همین دلیل پس از اجرای "من و بارون" از رضا صادقی به عنوان دوست عزیز خود یاد کرد و جای وی را خالی و برای او آرزوی سلامتی کرد.

قطعه "هذیون" بابک جهانبخش از آلبوم "زندگی من" با غوغای ساز ساکسیفون در میان هیاهوی علاقمندان آغاز شد و بابک جهانبخش گفت: با اینکه زمان زیادی از انتشار این قطعه ها می گذرد، استقبال از این آثار تنها نشانه لطف شما است.

همچنین این خواننده جوان کشورمان قطعه "بی تو می میرم" را به عنوان آخرین اثر تولیدی خود اجرا کرد. پدرام درخشانی نوازنده‌ی  برجسته‌ی سنتور و سرپرست گروه موسیقی "روحی" پیش از اجرای قطعه‌ی "همه دنیام" روی صحنه حاضر شد و این خواننده و اعضای ارکستر او را در اجرای این اثر همراهی کرد.

در نخستین کنسرت زمستانی جهانبخش قطعه‌های "به خودت باختمت" ، "باور کن" ، "ای دل" ، "ای کاش" ، " دوست دارم"، "هذیون" ، "بی تو می‌میرم" ، "همه دنیام" ، "ایده آل" ، "مواظب خودت باش" ، " افسانه" ، " چی شده" ، " اغراق" ، "دیدنی شدی" و اجرای مجدد قطعه های "ای دل" ، "دوست دارم" و "من وبارون" اجرا شد.

همچنین جواد عزتی، مه لقا باقری، یاما کاشانی مهمان ویژه بابک جهانبخش در کنسرت او بودند. اعضای ارکستر بابک جهانبخش را رضا تاجبخش به عنوان، رهبر ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد، بهنام حکیم، نوازنده گیتار و بوزوکی، ایلیار خسروی، درامز، یاشار خسروی ساک سیفون، نیما رمضان گیتار الکتریک، بابک ریاحی پور گیتار باس، میلاد سعدی، پرکاشن، اشکان آبرن سینتیسایزر تشکیل می دهند.

گفتنی است؛ نخستین کنسرت زمستانی بابک جهانبخش به تهیه کنندگی موسسه فرهنگی و هنری اکسیر نوین به مدیریت محمدرضا خانزاده و با استقبال پرشور علاقمندان در برج میلاد تهران برگزار شد.

شایان ذکر است: بابک جهانبخش بیست و هشتمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر روی صحنه می رود. 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار