مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی فرآورده‌های لبنی گفت: هیچگونه درخواستی از سوی برند لبنی ایرانی جهت بازگشت محصولات خود و یا انجام اقداماتی برای جلوگیری از انهدام از سوی آنها دریافت نکرده است.

محمدرضا اسماعیلی مدیرعامل اتحادیه شرکت‌های تعاونی فرآورده‌های لبنی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص منهدم شدن محموله‌های لبنی یک برند ایرانی در پشت مرزهای عراق اظهار داشت: در حال حاضر اطلاعات دقیقی در قالب گزارش به اتحادیه داده نشده و از سازمان غذا و دارو درخواست شده در این رابطه گزارش دهند.

وی افزود: این انهدام توسط سازمان استاندارد ایران و یا سازمان غذا و دارو ایران صورت نگرفته است و این برند مذکور هیچگونه درخواستی از اتحادیه جهت بازگشت محصولات خود و یا انجام اقداماتی برای جلوگیری از انهدام چه در زمانی که اجناس آنها پشت مرزهای عراق مانده بود و چه در زمانی که منهدم شد از سوی آنها دریافت نکرده است.

اسماعیلی در پایان اظهار داشت: برند مذکور اگر محصولات را بر اساس سفارشات مشتری در کشور عراق داشته می‌بایست در خصوص اتفاق پیش آمده گزارش دهند تا هیچگونه شایعه‌سازی بر علیه آنها صورت نگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار