آتش سوزی در طبقه منفی چهار یک مجتمع اداری 15 طبقه، تعدادی از کارکنان دفاتر شرکت ها و واحدهای اداری را در میان دود گرفتار کرد.

به گزارش خبرنگارحوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، پنج ایستگاه 84، 43، 11، 108 و گروه امداد و نجات 3 آتش نشانی تهران به همراه خودروهای حامل تشک نجات و بالابر، بلافاصله پس از درخواست کمک از سامانه 125 در ساعت 14:25 دقیقه روز گذشته به منطقه ونک، خیابان عطار رهسپار شدند.

ساختمان 15 طبقه در شمال تهران آتش گرفت + تصاویر

بنا به گفته علی امینی مدیر عملیات منطقه 2 آتش نشانی تهران، خروج دود بسیار زیاد از پنجره های طبقات این ساختمان 15 طبقه در حال ساخت که تا چهار طبقه آن تعدادی شرکت فعال داشت، موجب ترس و وحشت افراد حاضر در واحدهای اداری و همچنین گرفتار شدن تعدادی از آنان در طبقات ساختمان شده بود.

وی اضافه کرد: آتش سوزی به دنبال آتش گرفتن مقدار زیادی لوازم چوبی در طبقه منفی چهار شروع شد و هر آن ممکن بود به خودروهای پارک شده، سرایت کند.

امینی با اشاره به ورود دود های حاصل از این آتش سوزی به طبقات فوقانی وبه خطر افتادن جان افراد حاضر در ساختمان، تصریح کرد: آتش نشانان بلافاصله به چند گروه تقسیم شدند که گروه اول با قطع برق و گاز ساختمان، ایمن سازی های اولیه را انجام دادند.

ساختمان 15 طبقه در شمال تهران آتش گرفت + تصاویر

وی در ادامه اظهار داشت: همزمان گروه دیگری از آتش نشانان به مقابله با این آتش سوزی پرداختند و توانستند شعله های آتش را در زمانی کوتاه مهاروخاموش کرده و از گسترش بیشتر آن جلوگیری به عمل آورند. 

مدیر منطقه 2 آتش نشانی با اعلام این که این حادثه مصدوم نداشت، خاطرنشان کرد: هم اکنون علت این آتش سوزی توسط کارشناسان آتش نشانی در حال بررسی است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۹ شهريور ۱۳۹۴
بازم مردم پراید بخرند... بی ربط بود ولی تاثیر گذاره حالا که همه میگن بیاین همه چی رو بنداذیم گردن خودرو سازا...
آخرین اخبار