معاون فرمانداری ویژه آمل گفت: امنیت و سلامت 2 عنصر پنهان هستند که ورزش تضمین کننده سلامت جامعه است.

فعالیت بیش از 13 هزار ورزشکار سازمان یافته در آملبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حسین احسانی در جلسه شورای ورزش این شهرستان با اشاره به اینکه ورزش یکی از پایه های اساسی توسعه پایدار در هرجامعه ای است ، با اشاره به اینکه باید همگان در توسعه ورزش تلاش کنیم افزود: در دنیای امروز ورزش و تربیت بدنی جزو لاینفک جامعه است و ورزش کردن نیاز اساسی و بنیادی باید مورد توجه آحاد مردم قرارگیرد و فرهنگ ورزش همگانی در جامعه نهادینه شود.

معاون فرمانداری ویژه شهرستان آمل تاکید کرد: در دولت تدبیر وامید درحوزه های تربیتی و ورزش برنامه های مدونی دارد که می تواند در توسعه ورزش تاثیرگذار باشد.

محمود ناییج رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل با بیان اینکه علاقمندی مردم در جامعه نسبت به ورزش رو به افزایش است گفت: رویکرد مردم به ورزش تغییر پیداکرده است که روزانه شاهد حضور مردم در قالب ورزش همگانی در سطح پارکها هستیم.

وی با اشاره به اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری برای نهادینه کردن ورزش همگانی در محلات تلاش می کنند افزود: در سال گذشته 14 ورزشکار قهرمان در سطح آسیایی وجهانی از شهرستان آمل داشتیم.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل تاکید کرد: در شهرستان آمل بیش از 13500 ورزشکار سازمان یافته وجود دارد که در سالن های ورزشی توسط مربیان برای ورزش قهرمانی آموزش می ببیند.

ناییج با اشاره به اینکه در رشته های بستکبال معلولین و پینگ پنگ در کشور مقام سومی را داریم یادآورشد: امسال سال پرکاری برای ورزش شهرستان آمل می باشد که تمام همت و سعی ما این است قهرمانی هایی را که بدست آوردیم حفظ کنیم.

وی با تاکید بر اینکه 35 هیئت ورزشی شهرستان در استان برتر هستند ادامه داد: در شهرستان 16 سالن ورزشی چندمنظوره توسط اداره ورزش وجوانان ، 16 سالن ورزشی توسط ادارات و 17 سالن توسط بخش خصوص وجود دارد.

رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان آمل اظهارداشت: 32 فضای ورزشی روباز با کمک دکتر یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس با اعتباری بالغ بر 310 میلیون تومان ساخته و در اختیار ورزشکاران قرار دارد.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: فعالیت ، سلامت ، ورزش ، همگانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.