تعاونی ظرفیت و فرصت مناسبی برای حل مشکلات شهروندان در حوزه های مختلف است که چنانچه به درستی از آن استفاده شود می تواند دغدغه های مردم را با مشارکت جمعی مرتفع نماید.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حمیدرضا مومنیان افزود: فرهنگ تعاون ضمن این که در آموزه های دینی ما مورد تأکید قرار گرفته است در فرهنگ عمومی شهرستان از زمان های گذشته جاری و ساری بوده و منشأ خیر و برکت برای شهروندان بوده است و در هر حوزه ای نگاه می کنیم مشارکت مردم کاشان قابل توجه است.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان تصریح کرد: در نظام جمهوری اسلامی تعاونی ها در کنار بخش دولتی و خصوصی مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است و با توجه به تأکید مقام معظم رهبری در تحقق اصل 44 قانون اساسی و همت دولت تدبیر و امید شاهد بروز و ظهور بیش از پیش ظرفیت ها و قابلیت های مردمی در عرصه های مختلف و به صورت تعاونی ها هستیم.

وی تأکید کرد: استفاده از ظرفیت های تعاونی برای مجموعه ها و شرکت های اقتصادی و بزرگ منطقه فراهم است و افتتاح این پروژه نمونه ای از تحقق تلاش جمعی برای رفع مشکلات در حوزه مسکن می باشد.

مومنیان یادآور شد: ظرفیت های این مجموعه اقتصادی می تواند برای ارتقاء شاخص ها در حوزه های مختلف باشد و سایپا یکی از شرکت های اثرگذار در حوزه اقتصادی و اشتغال منطقه و شهرستان می باشد.

وی تأکید کرد: بخش عمده ای از نگرانی خانواده ها در حوزه مسکن است که می توان با استفاده از ظرفیت تعاونی ها برای رفع این دغدغه بهره برداری نمود.

شایان ذکر است در این مراسم 205 واحد از فاز اول مسکن 400 واحدی کارکنان با هزینه ای بالغ با 19 میلیارد تومان و در زمین به مساحت 14 هزارمترمربع و با زیربنای 24 هزار و 500 متر به بهره برداری رسید که 6 میلیارد تومان آن از طریق تسهیلات در قالب وام تأمین شده است.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: تعاونی ، شهروندان ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.