طی 24 ساعت گذشته ، 146 کیلوگرم تریاک در خراسان جنوبی کشف شد.

کشف بیش از 140 کیلو گرم تریاک در خراسان جنوبیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی از کشف 146 کیلوگرم تریاک طی 24 ساعت گذشته در شهرستان سربیشه خبر داد و گفت: با اطلاعات به دست آمده از مرزبانی خراسان جنوبی مبنی بر حمل محموله مواد مخدر در جاده‌های فرعی شهرستان سربیشه 5 تیم عملیاتی با هدایت و فرماندهی به مسیرهای تردد محوله مواد مخدر اعزام شدند.

کاهنی اظهار داشت: در ساعات اولیه شب گذشته یکی از تیم‌های اعزامی پلیس به خودروی پژو 405 مشکوک شد و با همکاری با سایر تیم‌های عملیاتی، توقف خودرو در دستور کار نیروهای عملیاتی قرار گرفت.

وی با اشاره به اجرای طرح کنترل ورودی و خروجی‌های شهر گفت: تیم گشتی پلیس با مشاهده خودرو با صدور فرمان ایست سعی در متوقف کردن خودرو داشتند که با عدم ایست راننده خودرو فراری ،با چند شلیک هوایی پلیس به وی اخطار شد و سرانجام خودرو متوقف شد و راننده و سرنشینان خودرو به صورت پیاده متواری شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی گفت: با توقف و بازرسی خودرو و تعقیب متهمان ، 3 قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند و در بازرسی های به عمل آمده از خودرو، 146کیلوگرم تریاک در قالب 68 بسته کشف شد و متهمان با تشکیل پرونده به دادسرا اعزام شدند.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.