فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی: باید از ظرفیت بسیجیان در طرح طلایه‌داران معروف در استان بهره‌گیری شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند؛ سردار نظری گفت: در قانون جدید حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر بسیج به عنوان نیروی مردمی مورد اشاره قرار گرفته است و می‌طلبد از ظرفیت بسیجیان در طرح طلایه‌داران معروف بهره‌گیری شود.

وی با تأکید بر اینکه دوره‌های آموزشی طلایه‌داران معروف، باید تخصصی و براساس جایگاه هر قشر و صنفی باشد، افزود: در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کارگروهی ویژه ی آموزش با حضور نخبگان و صاحب‌نظران تشکیل می شود و براساس نیاز هر قشر محتوای کاربردی لازم نیزتهیه می‌شود.

وی تصریح کرد: در حوزه ادارات و سازمان‌ها شوراهای امر به معروف و نهی از منکر تشکیل شده و امید است تا قبل از ماه محرم امسال، شاهد سازماندهی گروه‌های طلایه‌داران معروف نیز در این قشر باشیم.

فرمانده سپاه‌ خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ضابطان امر به معروف و نهی از منکر به رسالت خود در راستای قانون جدید حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر ادامه دهند، گفت: در قانون جدید جایگاه ضابطان امر به معروف و نهی از منکر مشخص شده است و می‌طلبد در ادامه رسالت شرعی و قانونی خود در چارچوب برنامه‌های ستاد نیز ایفای نقش کنند.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.