معاون تشکلهای مردمی ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: 4 هزار و 600 گروه برای تذکر زبانی در کشور تشکیل شده است.

ساماندهی گروه های 10 نفره تذکر زبانی امر به معروف در کشوربه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، معاون تشکلهای مردمی ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر کشور از ساماندهی گروه های 10 نفره امر به معروف و نهی از منکر در جامعه خبر داد.

سیدمهدی امینی گفت: با تصویب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، جذب و سازماندهی گروه های 10 نفره امر به معروف و نهی از منکر در جامعه برای تذکر زبانی آغاز شده و در حال انجام است .

وی یاد آور شد: با سازماندهی گروه های امر به معروف و نهی از منکر، چهار هزار و 600 گروه برای تذکر زبانی در کشور تشکیل شده است.

وی بر استفاده از تجربه شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تاکید و خاطرنشان کرد: نیروهای جذب شده در حوزه های سازمانی، مساجد، هیات های مذهبی و اصناف، پس از آموزش های لازم برای تذکر زبانی، فعالیت خود را آغاز می کنند.

امینی تاکید کرد: اجرای فریضه مغفول مانده امر به معروف و نهی از منکر نیازمند تعامل تمام حوزه های فرهنگی و اجتماعی جامعه برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان است. 
 
معاون تشکلهای مردمی ستاد مرکزی امر به معروف و نهی از منکر کشور، در کارگاه آموزشی طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر با حضور نمایندگان تشکلهای مردم مختلف سمنان حضور یافت و درباره قانون حمایت از آمران به معروف و نحوه سازماندهی نیروها توضیحاتی ارایه داد. 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان نیز در دیدار با سیدمهدی امینی با بیان اینکه برای احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر مشارکت همگانی لازم است، گفت: فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر باید از خانواده شروع شود. 

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد شاهچراغی،بهترین راه اصلاح جامعه و ریشه کن کردن منکرات را امر به معروف و نهی از منکر دانست.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.