ناظر مسابقات رالی خاورمیانه:

رالی تهران جنبه گرامیداشت و تفریحی دارد

سعیدی گفت: رالی تهران جنبه گرامیداشت و تفریحی دارد و ملاک امتیاز دهی آن سرعت نیست.

سینا سعیدی، رئیس کمیته رالی پیست اتومبیلرانی استان تهران، در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها، گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان از برگزاری رالی یک روزه در تهران خبر داد و بیان داشت: جمعه هفته آینده یک رالی یک روزه برگزار می شود و ملاک امتیاز دهی آن سرعت نیست و جنبه تفریحی دارد.
 
 سعیدی ادامه داد: این مسابقه که در تاریخ 20 شهریور برگزار می شود در واقع نوعی کلاس نقشه خوانی است و در سطح شهر تهران در مسافت تقریبی 200 کیلومتر انجام می شود و در همه جای سطح تهران است.
 
وی درباره نقطه آغاز و نقطه پایان این مسابقه رالی بیان داشت: رالی تفریحی در مجموعه آزادی شروع می شود و در همان جا نیز ختم می شود.
 
وی افزود: مسابقه ساعت 9 صبح روز جمعه، استارت می خورد و تا 14:30 تل 15 ادامه دارد.
 
ناظر مسابقات رالی خاورمیانه در خصوص شرایط حضور در این مسابقه گفت: حضور در این مسابقه برای سطح عموم آزاد است و تا 16 شهریور نیز ثبت نام داریم.
 
وی یادآور شد: روز دوشنبه 17 شهریور ساعت 16 تا 18 یک کلاس توجیهی در مجموعه رعد برگزار می شود در عین اینکه آموزش نقشه خوانی است، فرصتی است تا شرکت کنندگان مدارک خود را تکمیل کنند و حضور یک سرنشین از هر خودرو در آن کلاس الزامی است.
 
 قهرمان رالی سالهای اخیر کشور خاطر نشان کرد: مسابقه در سه کلاس انجام می شود و نقشه مسابقات یک شکل است.
 
کلاس مخصوص همگانی( خانواده ها،‌جوانها)
کلاس مخصوص هنرمندان
کلاس قهرمانان و پیشکسوتان که مربوط به تمامی قهرمانان رالی کشور است و قهرمانان حرفه ای رالی کشور هم حضور دارند.
 
سعیدی در خصوص اسپانسر این مسابقه رالی بیان داشت: این مسابقه حامیان زیادی دارد ولی اصلی ترین دلیل برگزاری این رالی به مناسبت گرامیداشت سالروز در گذشت قهرمان اتومبیلرانی آرش رامین یکتا، می باشد که در مسابقه انتخابی خاورمیانه مهر ماه سال گذشته در شیراز جان خود را از دست داد و به رحمت خدا پیوست.
 
وی در پایان یادآور شد: این مسابقات برای پیشکسوتان و هنرمندان تقریبا رایگان است و از عموم مردم نیز هزینه زیادی جهت ثبت نام دریافت نخواهد شد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار