دبیر اجرایی بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: امضای قرارداد بین بنیاد و هیئت ورزش‌های همگانی برای گسترش و پیشرفت ورزش در جامعه ضروری است.

 به گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اولین قرارداد رسمی بین بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و هیئت ورزش‌های همگانی استان تهران امضا شد.

این قرارداد هفته‌ گذشته با حضور مسئولین و مدیران ورزشی و اجتماعی مبنی بر ایجاد یک تفاهم نامه‌ رسمی برای همکاری گسترده‌ و رسمی‌تر بین این دو نهاد امضا و بسته شد.

محسن کرمی دبیر اجرایی بنیاد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در رابطه با هدف از امضای این قرارداد اظهار داشت: بنیاد پیشگری از آسیب‌های اجتماعی تصمیم بر این داشت که بتواند با امضای این قرارداد حداقل آمار آسیب‌های اجتماعی از سوی ورزش نادرست و مربیان غیر حرفه‌ای و متقلب را کاهش می‌دهد.

وی بیان کرد: ما با انعقاد تفاهم نامه خواستار این هستیم که هیئت ورزش‌های همگانی دوره‌های آموزشی حرفه‌ای با نظارت مدیران ورزشی پیشکسوت و کار بلد برای تعلیم و تربیت مربیان جدید و جوان برگزار کند چراکه این کار تا حدودی از آمار آسیب‌های اجتماعی را می‌کاهد.

کرمی ادامه داد: اشاعه‌ ورزش همگانی، گسترش ورزش های شاد و گروهی، ورزش های منظم و ایجاد زمینه برای همه‌ عموم مردم زیر از دیگر اهداف برگزاری این تفاهم نامه است.

وی افزود: فعالیت‌های ورزشی نه تنها اوقات فراغت افراد جامعه را پر می‌کند بلکه به جرأت می‌توان گفت که در سر نوشت‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کشور هم از عوامل تعیین کننده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار