نخستین روز از مسابقات طناب زنی قهرمانی کشور بانوان با درخشش تهرانی ها همراه بود.

 به گزارش خبرنگار  سایر حوزه های  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان :در نخستین روز از مسابقات طناب زنی بانوان کشور، تیم های مختلف از نقاط مختلف کشور پس از مراسم افتتاحیه در رشته سرعت 30 ثانیه با یکدیگر به رقابت پرداختند که در این میان در بخش دابل تاچ امدادی: هانیه دلفانی-زینب عباسی-ساناز باغی فلاح-کوثر عسگری ازتیم هیات ورزشهای همگانی استان تهران توانستند به ترتیب به مدال های طلا ، نقره و برنز دست پیدا کنند.

تیم طناب زنی بانوان هیات همگانی استان تهران در رده بالای 14 سال توانست در نخستین روز از مسابقات کشوری طناب زنی د ررشته جاجینگ(30 ثانیه سرعت ) مقام های اول ، دوم و سوم را نصیب خود کند. تیم زیر14 سال بانوان نیز توانست مقام اول مشترک این رشته را نیز از آن خود کند.

همچنین در رشته جاجینگ پریا جعفری توانست درتیم زیر 14 سال با اصفهان به مقام اول مشترک رسیده و مدال طلای این رشته را نصیب خود کند.

این مسابقات فردا (چهارشنبه) دررشته های سرعت امدادی ، نمایشی4 نفره ، دابل تاچ انفرادی و جفتی در دو نوبت صبح و عصر پیگیری خواهد شد.

گفتنی است اختتامیه این مسابقات روز پنجشنبه با برگزاری مسابقات دررشته های نمایشی 2 نفره و 3 دقیقه استقامت برگزار میشود تا پرونده دوره دیگری از این دوره از این رقابتها بسته شود.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار