نگاه همگانی به رشته موتوسواری و اتومبیلرانی در آینده

مهدی جمشیدی رییس کمیته ارتباطات و روابط عمومی هییت اتومبیلرانی و موتورسواری استان تهران، از پرداختن نگاه همگانی به رشته موتوسواری و اتومبیلرانی در آینده خبر داد.

جمشیدی درگفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت: هییت های ورزشی غیر از موضوعات تخصصی که دنبال می کنند،برنامه های دیگری در دستور کار دارند که مربوط به بخش همگانی می باشد. 
وی ادامه داد: رالی پایتخت که روز جمعه 20 شهریور برگزار خواهد شد،پس از 2 سال اجرا می شود و برای ترویج فرهنگ ورزش های همگانی بین عموم مردم است که همه هییت ها به خصوص هییت موتورسواری و اتومبیلرانی، موضوعات فرهنگی و ورزش های همگانی را برای آینده در دستور کار دارد تا انشااله در این زمینه فرهنگ سازی لازم شود و همچنین عموم مردم بتوانند از برنامه ها و مسابقات استفاده کنند. 
جمشیدی بیان داشت: در آینده بحث موتورسواری نوجوانان است و نیز موضوعات مربوط به محیط زیست مد نظر است و در بخش خودروی رالی های خانوادگی در بحث محیط زیست برگزار خواهیم کرد که در برنامه شش ماهه دوم قرار دارد و هییت استان تهران قصد دارد با جدیت این موضوع را در شهر تهران دنبال کند.
وی ادامه داد: از ظرفیت هیات های شهرستانهای استان تهران استفاده خواهد و شد و توجه به نوجوانان و جوانان و آشنایی آنان با رشته های ورزشی مرتبط با موتور و اتومبیل و موضوعات فرهنگی و اجتماعی متداول جامعه در برنامه های هیات گنجانده خواهد شد. همچنینبزودی بانک اطلاعات کلیه اعضاء و علاقه مندان به رشته موتورسواری و اتومبیلرانی جمع آوری خواهد شد و اخبار و رویدادها برایشان ارسال میگردد.
جمشیدی در ادامه گفت: رالی خانوادگی پایتخت، که استقبال خوبی از آن صورت گرفت و بیش از 160 نفر شرکت کننده برای حضور در آن ثبت نام کردند،راس ساعت 9 صبح روز جمعه 20 شهریورماه، در مجموعه فرهنگی امام علی(ع) آغاز می شود و 1 ساعت قبل از 9 صبح شرکت کنندگان باید در محل آغاز مسابقات باشند . هر 1 دقیقه 2 اتومبیل استارت می زنند و ساعت 14 تا 15:30 نزز پایان مسابقه است و خودروها به نقطه پایانی می رسند، ساعت 12:30 تا 13 در بوستان نهج البلاغه استراحت و صرف ناهار است.
وی افزود : کارگاه آموزشی مربوط، روز گذشته برگزار شد،و سینا سعیدی،دبیر کمیته و ناظر بین المللی رالی، شرکت کنندگان را درباره قوانین و نحوه ی نقشه خوانی توجیه کرد و شرکت کنندگان آموزش لازم را کسب کردند. 
جمشیدی تصریح کرد: برای اولین بار کلیه کنترل های مسیر و ثبت مسابقه با کارت الکترنیکی انجام می شود در کنار راننده و نقشه خوان، دو نفر نیز به عنوان همراه می توانند حضور داشته باشند. 
وی اضافه کرد: این مسابقات در سه کلاس پیشکسوتان،هنرمندان و همگانی برگزار می گردد. مراسم اختتامیه و اعلام نفرات برتر و اهدا جوایز،ساعت 17 با حضور هنرمندان و مسئولان برگزار می شود.
یادآور می شود: مهدی جمشیدی هفته گذشته طی حکمی از سوی سرپرست هیات به سمت رییس کمیته ارتباطات و روابط عمومی منصوب گردیده است.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار