مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: طبق آیین‌نامه‌های جدید این بنیاد افرادی که مستعد برتر محسوب می‌شوند می‌توانند در این همایش ثبت‌نام کنند.

پرویز کرمی، مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه فن‌آوری گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: ثبت‌نام نهمین همایش ملی نخبگان فردا آغاز شده و با توجه به سیاست‌های جدید تنها افرادی می‌توانند در این همایش ثبت‌نام کنند که طبق آیین‌نامه‌های جدید بنیاد مستعد برتر محسوب می‌شوند.

وی در ادامه افزود: بنیاد ملی نخبگان در تلاش است برای هر یک از اجتماعات نخبگانی مانند اجتماع نخبگان، اجتماع مخترعان، اجتماع هنرمندان، برنامه‌های متناسب با نیازها و فعالیت‌های آن اجتماع را طراحی و اجرا کند.

وی خاطرنشان کرد: هم‌چون ادوار گذشته تعدادی از وزرای نمایندگان مجلس، مسئولان اجرایی، روسای دانشگاه‌ها و مراکز علمی نیز در مراسم افتتاحیه و اختتامیه حضور خواهند داشت. و طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده مانند سال قبل بهره‌مندی از فرمایشات و ارشادات رهبر از برنامه‌های اصلی این همایش محسوب می‌شود.

کرمی تصریح کرد: در طول دو روز برگزاری این همایش مستعدان برتر می‌توانند با حضور در این غرفه‌ها با چالش‌ها، دغدغه‌ها و مسائل حقوقی کارگروه آشنا و کسب و کارهای نوین و شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ آشنا شوند.

مشاور رئیس بنیاد ملی نخبگان در پایان کرد: با همکاری جهاددانشگاهی و استفاده از ظرفیت گردشگری در روز سوم همایش بازدیدهایی از مراکز علمی، تحقیقاتی و فرهنگی مانند برج میلاد، باغ پرندگان در نظر گرفته شده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار