خودکشی پسر 14 ساله به خاطر نمره ریاضی!

پسر نوجوان زمانی که کارنامه‌اش را گرفت و با نمره پایین درس ریاضی‌اش مواجه شد، به خاطر فرار از سرزنش‌های خانواده و دوستانش، دست به خودکشی زد. زمانی که پدر و مادر امیر به خانه آمدند و با جسد پسرشان مواجه شدند، او را به بیمارستان انتقال دادند اما پسر نوجوان در همان دقایق اولیه جان خود را از دست داده بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان: «جام جم» با انتشار این خبر نوشت: چندی پیش مرد جوانی از یکی از بیمارستان‌های استان لرستان با پلیس تماس گرفت و از مرگ مشکوک پسری 14 ساله خبر داد.

با اعلام این خبر، اکیپی از کارآگاهان جنایی وارد عمل شد و با حضور در بیمارستان با بدن بی‌جان امیر در حالی مواجه شد که اثر شلیک گلوله‌ای در سرش دیده می‌شد.

کارآگاهان به تحقیق از پدر امیر که او را به بیمارستان انتقال داده بود پرداختند و مرد میانسال در این خصوص به پلیس گفت: امروز به همراه همسر و فرزند دیگرم برای انجام کاری از خانه خارج شدیم. امیر هم برای گرفتن نمراتش به مدرسه رفته بود. ساعتی نگذشته بود که یکی از همسایه‌هایمان با من تماس گرفت و گفت صدای شلیک گلوله از خانه‌تان به گوش رسیده است. بلافاصله خود را به خانه رساندم و با بدن بی‌جان امیر داخل اتاق مواجه شدم. کارنامه پسرم نیز در نزدیکی جنازه‌اش بود. او را به بیمارستان انتقال دادیم اما دکتر گفت در همان لحظات اولیه پسرم جانش را از دست داده است.

او ادامه داد: من همیشه امیر را در خصوص نمراتش اذیت می‌کردم. اگر نمره پایینی می‌گرفت، او را سرزنش می‌کردم و مدام پسرم را با بچه‌های دیگر مقایسه می‌کردم. این بار نیز پسرم نمرات خوبی در درس ریاضی نگرفته بود و ترس از سرزنش من باعث شد که دست به خودکشی بزند.

به دنبال اظهارات مرد میانسال، تحقیقات درباره ادعای او در خصوص خودکشی پسرش ادامه یافت. در تحقیق از همسایه‌ها مشخص شد که پدر امیر حقیقت را گفته و در زمان مرگ پسرش هیچ کسی در خانه نبوده است.

از طرفی متخصصان آزمایشگاه جنایی در بررسی‌ها اعلام کردند که با توجه به زاویه شلیک و مدارک دیگر، پسر نوجوان دست به خودکشی زده است.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۰:۱۶ ۳۰ آبان ۱۳۹۴
امیررضا یکی از بهترین رفیقای من بود
متاسفانه با این کار هم خانوادشو داغدار کرد هم مارو...
Iran (Islamic Republic of)
امیر 19 ساله
۰۰:۵۹ ۱۵ شهريور ۱۳۹۴
دو مسئله خیلی مهمه
1- این که اسلحه گرم دست پسر 14 ساله چیکار میکنه
2- واقعا نظام آموزشی داره افتضاح میشه، به خدا منم تو دوران دبیرستان وقتی نمره کم میگرفتم خیلی روحیم رو از دست میدادم و میترسیدم در کنکور موفق نشم
خدایی این نظام آموزشی رو درست کنید
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۲:۰۰ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
من خودم معلم ریاضی هستم هیچ وقت دوست ندارم دانش آموزی نمره تجدیدی بگیرد واحیانا اگر هم دانش آموزی نمرش پایین باشد.با توجه به شرایط روحی دانش آموز وآمادگی روحی نمرش را بهش می گم
Iran (Islamic Republic of)
الیاس
۲۱:۰۵ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
اسلحه اش رو از کجا آورده؟؟؟!!!!!! خود این قضیه هم مشکوکه....
حتما باباش اسلحه داشته یا رفته از سر کوچه خریده...خخخخخخ
فرهاد آقا درست گفتن... نظام آموزشی مشکل داره... از ریشه... با یه مقایسه بین مدارس ژاپن با مدارس خودمون میشه اینو فهمید
Iran (Islamic Republic of)
reza
۲۰:۴۵ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
این باباهای قدیمی همه همینطورن. من خودم که همیشه شاگرداول بودم ومیخواستم کنکورواسه پزشکی امتحان بدم ولی بااینکه19سال سن داشتم ولی حتی یک کامپیوترواسم نخریدومن که دیدم بابام پشتم نیست مجبوربه ترک تحصیل شدم.حالاهم که کارگرساختمان هستم وکارش سنگینه دیسک کمر دارم ومعتادو.............هی مادهه شصتیهاروباش بچه های نازنازیه این دوره روباش.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
اسلحه از کجا اومده اونوقت.اونم بچه محصل
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۱۴:۴۹ ۱۴ شهريور ۱۳۹۴
پسران و دختران نوجوان امروز همان پدر و مادران آینده هستند . بهتر نیست نظام آموزشی در کنار آموزش درس و علم چند واحد درس پدر یا مادر بودن نیز اضافه کند ؟؟؟
پدری که خودش نیاز به تربیت داره چطور میتونه یه بچه تربیت کنه ؟
آخرین اخبار