کرمان؛

پلاک گذاری بیش از هزار اصله درخت در جنوب کرمان

دستیار مدیر کل کمیته امداد استان در جنوب کرمان گفت: بیش از ‌هزار اصله درخت در قالب زکات مستحبی طرح شجره طیبه پلاک‌کوبی شده که ثمرات آن به فقرا و نیازمندان پرداخت می‌ شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ، بنا به اعلام روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمان ، غلام رضا حسنخانی افزود : پرداخت زکات از دستورات اسلامی است که مردم جنوب کرمان همواره به آنچه در مستحبات و واجب است توجه داشته‌ اند.

وی خاطرنشان کرد : برگزاری همایش‌های شهرستانی و منطقه ، دیوارنویسی،برگزاری مسابقه‌ های مقاله ‌نویسی با موضوع زکات در مدارس، توزیع کتاب وسی‌دی، برگزاری جلسات آموزشی برای عاملان زکات از جمله اقدامات تبلیغی ستاد زکات در جنوب کرمان است.

حسنخانی گفت : زکاتی که توسط مردم در روستاها پرداخت می‌ شود صرف کارهای عام ‌المنفعه و فقرای همان منطقه با توجه به نیاز هر روستا می شود.

وی با اشاره به اینکه پارسال 13 میلیارد ریال زکات واجب و مستحب در جنوب کرمان توسط ستاد زکات جمع‌آوری شده افزود : با توجه به برنامه ‌های تبلیغی انجام شده و مشاهده نتایج عام ‌المنفعه آن توسط مردم امسال درجنوب کرمان جمع آوری زکات 2 برابر رشد داشته است.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: زکات ، رشد ، مستحب ، عام المنفعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.