بوشهر و تهران برترین‌های روز اول قهرمانی سافت بال کشور

دبیر انجمن سافت بال و بیس‌بال گفت: روز اول مسابقات قهرمانی سافت بال کشور به میزبانی گرگان با برتری تیم‌های بوشهر و تهران به پایان رسید.

بوشهر و تهران برترین‌های روز اول قهرمانی سافت بال کشورکیوان صفاییان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برگزاری مسابقات سافت بال قهرمانی کشور در گرگان گفت: اولین روز از پنجمین دوره مسابقات قهرمانی کشور به میزبانی گرگان برگزار شد که در این مسابقات تیم‌های بوشهر و تهران برحریفان خود پیروز شدند و این مسابقات تا 13 شهریور ادامه خواهد داشت.

دبیر انجمن سافت بال و بیس‌بال گفت: مسابقات در سطح بسیار بالایی برگزار شد.و همه شرایط برای برگزاری یک رقابت با کیفیت بالا فراهم بود و خوشبختانه گرگان میزبانی بسیار خوبی برای این مسابقات داشت فقط نگران بارندگی برای این مسابقات بودیم که خوشبختانه چنین اتفاقی نیفتاد.

وی درباره اینکه چه تیم‌های  برای قهرمانی سافت بال کشور شانس دارند افزود: با از بین 8 تیم شرکت کننده تیم های بوشهر تهران و البرز رقیب یکدیگر هستند و این تیم‌ها در دوره قبل نیز رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند و امسال نیزبا آمادگی کامل  ظاهر شدند و شانس آنها برای کسب قهرمانی بیشتر از دیگر تیم‌ها است.

انتهای پیام/
برچسب ها: بوشهر ، تهران ، ساخت بال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار