صفائیان:

تورنمنت جام ریاست جمهوری محک جدی برای میزبانی مسابقات بین‌المللی‌ بود

دبیر انجمن بیس بال و سافت بال گفت: هدف از برگزاری مسابقات جام ریاست جمهوری میزبانی ایران برای دیگر مسابقات بین المللی وغرب آسیا بود

تورنمنت جام ریاست جمهوری محک جوی برای میزبانی مسابقات بین‌المللی‌ بود
کیوان صفاییان در گفتگو با خبرنگار حوزه سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره برگزار مسابقات جام ریاست جمهوری بیس بال بیان کرد: تورنمنت بین المللی جام ریاست جمهوری اولین میزبانی ایران در رشته سافت بال  بود تیم‌های مهمان نیز از نحوه برگزاری این رقابت‌ در ایران استقبال کردند.

دبیر انجمن سافت بال گفت: هدف از میزبانی ایران در تورنمنت جام ریاست جمهوری میزبانی برای دیگر مسابقات برون مرزی است چون کشور پاکستان میزبانی تمام رقابت‌های غرب آسیا را بر عهده دارد بنابر این خواستیم با برگزاری این رقابت وضعیت را محک بزنیم.

 صفاییان ادامه داد: همه شرایط برای برگزاری یک رقابت با کیفیت فراهم بود و خوشبختانه زمین برگزاری مسابقات نیز از کیفیت بسیار خوبی داشت.

 وی درباره کیفیت تیم های شرکت کننده گفت: تیم عراق از نظر کیفی ضعیف ظاهر شد اما تیم‌های ایران و هند کیفیت فنی خوبی داشتند حتی تیم هند برای شرکت در این مسابقه یک ماه اردو مستقر برگزار کرد و قهرمان این رقابت‌‌ها شد.

 وی افزود: امیدوارم با برگزاری این رقابت میزبانی دیگر رقابت‌های رسمی را بگیریم و شرایط تیم ملی برای حضور در المپیک را فراهم کنیم.
انتهای پیام

برچسب ها: بیس بال ، بازیکنان ، بازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار