بجنورد؛

60 درصد زندانیان خراسان شمالی در حوزه مواد مخدر

60 درصد زندانیان خراسان شمالی در ارتباط با جرائم مواد مخدر محکوم شده اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ استاندار خراسان شمالی و رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در نشست اعضای این شورا با بیان اینکه 60 درصد زندانیان در خراسان شمالی در ارتباط با جرائم مواد مخدر محکوم شده اند افزود:برای پیشگیری از شیوع اعتیاد و افزایش قاچاق مواد مخدر باید شیوه ای مقابله مورد بازنگری قرار گیرد.

پرویزی با اشاره به نقش تاثیرگذار همه اقشار از جمله خانواده ها ،دانشگاهیان،علما و مبلغان دینی آموزش و پرورش و رسانه ها در حوزه آگاهی بخشی به جامعه خاطر نشان کرد:هرچقدر آگاهی های عمومی از عواقب ابتلا به اعتیاد مواد مخدر افزایش یابد از شیوع آن پیشگیری خواهد شد.

حجت الاسلام قدرتی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی نیز با بیان اینکه آمار دقیقی از وضعیت آسیب های اجتماعی در استان تدوین نشده است ،گفت:برای هدفمند شدن اموزشها و اقدامات پیشگیرانه باید برای گروه های مختلف اجتماعی بر اساس نیاز آنان برنامه ریزی کرد.

در این نشست با ضروری دانستن ساماندهی مخروبه های حاشیه شهر و مکانهای خالی از سکنه در شهرها ،اجرای برنامه ها ی فرهنگی پیشگیری از اعتیاد در مناطق روستایی و توجه بیشتر به آسیب های اجتماعی در روستاها تاکید شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.