بجنورد؛

جمع آوری 60 میلیارد ریال کمک مردمی برای نیازمندان کمیته امداد خراسان شمالی

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره)استان گفت: در 4 ماه امسال60میلیارد و 825 میلیون رالد کمک های مردم استان به نیازمندان بود که 35 درصد از برنامه تدوین شده در این بخش محقق شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد، عباس اهرابی افزود: در مجموع 9 میلیارد و 907 میلیون رالگ از محل صدقات جمع آوری شد که 25 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

وی خاطرنشان کرد: از محل طرح اکرام ایتام مردم استان 19 میلیارد و 468 میلیون رالي به ایتام کمک کردند و 58 درصد از برنامه تدوین شده در این بخش محقق شد.

وی افزود: 9 میلیارد و 686 میلیون رالت هم مجموع کمک های شبکه های نیکوکاری استان بود که صد درصد نسبت به مدت مشابه افزایش داشته است.

مدیر کل کمیته امداد استان اظهار داشت: تعهد مشارکت های مردمی در حوزه شبکه های نیکوکاری 15میلیارد و 982 میلیون رالش بود که تاکنون61 درصد از آنچه که پیش بینی شده بود، محقق شده است.

اهرابی خاطر نشان کرد: تمامی کمک های مردمی جمع آوری شده در حوزه نیازهای محرومین از جمله مسکن،اشتغال،فرهنگی ودرمانی هزینه می شود.

وی در خاتمه ضمن تقدیر از فعالیت های خیرین در حوزه کمیته امداد اظهار کرد: امید است با عنایت بیش از پیش مردم سخاوتمند استان شاهد رشد کمک های مردمی در این حوزه باشیم.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.