معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: این وزارتخانه در حوزه استعدادیابی، برای دختران و پسران تفاوتی قایل نیست.

دکتر سجادی:استعدادیابی به این زودی جواب نمی دهدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  نصرالله سجادی   با اشاره به برنامه استعدادیابی وزارتخانه  گفت: برنامه ی ما از یک سال پیش آغاز شده است و نتایج ارزشمند آن برای تیم های ملی، بین6تا8سال دیگر به ثمر خواهد نشست.

سجادی افزود: در تفاهم نامه مالی با فدراسیون ها12 محور داریم که یکی از آن ها به موضوع استعداد یابی اختصاص دارد و فدراسیون های ورزشی موظف اند حداقل5 تا10درصد بودجه خود را به این موضوع تخصیص دهند.

دکتر سجادی به رونمایی از فعالیت‌ها و دستاوردهای فدراسیون ها در موضوع استعدادیابی اشاره کرد و گفت: مهرماه امسال با حضور 26 فدراسیون در مجموعه ورزشی آزادی تهران نمایشگاهی از این فعالیت‌ها به همراه کارگاه های آموزشی برگزار خواهد شد.

معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت و جوانان همچنین به همکاری دو وزارتخانه ورزش وجوانان و آموزش و پروش در زمینه استعدادیابی پرداخت و گفت: براساس تفاهم نامه ای که اوایل سال93به امضا رسیده است، برای مقاطع ابتدایی و راهنمایی و با لحاظ کردن آمایش سرزمین موضوع استعدادیابی صورت می گیرد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار