مربی تیم ملی وزنه برداری گفت: در رقابت‌های آسیائی تایلند شانس ایستادن رو سکو را داریم و با قدرت به میدان خواهیم رفت.

محسن بیرانوند مربی تیم ملی وزنه برداری کشورمان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: با شناختی که از ملی‌پوشان داریم و تمرینات خوب و مستمری که صورت می‌گیرد شانس ایستادن روی سکوی رقابت‌های آسیائی تایلند را داریم و با قدرت به میدان خواهیم رفت. اعضای تیم‌ ملی با روحیه بالایی تمرین می‌کنند و شرایط خوبی دارند و مشکل خاصی نداری.

امکانات کافی در اختیار داریم

وی در این خصوص گفت: خوشبختانه همه چیز مهیاست و ملی‌پوشان بدون دغدغه فکری تمرین می‌کنند در سالن وزنه برداری تغییراتی به وجود آمده است، شرایط غذا بهتر شده است و به احتمال زیاد رستوران فدراسیون این هفته افتتاح شود.

نگاه ما به مسابقات جهانی آمریکاست

مربی تیم ملی در مورد مسابقات بین‌المللی یاد آور شد: بعد از رقابت‌های آسیائی تایلند،  تیم ملی A وزنه برداری ایران راهی مسابقات جهانی آمریکا که آذر 94 در این کشور برگزار خواهد  راهی می‌شود که هدف اصلی ما کسب مقام درخور وزنه برداری کشورمان و گرفتن سهمیه المپیک 2016 ریو است.

مرادی اشراف خوبی به وزنه برداری دارد

بیرانوند در خصوص رئیس جدید فدراسیون وزنه برداری گفت: مرادی را سالها‌ می‌شناسم و زمانی که ورزشکار بودم با وی کار کردم. وی دبیری کنفدراسیون آسیا را نیز عهده دار بود و در گذشته نیز در فدراسیون بوده‌ است. با این تفاصیل می‌توان گفت که از جنس این رشته هستند و اشراف کافی به آن دارند مرادی به زیر ساخت‌ها خیلی بها می‌دهد و تمام کمیته‌ها را فعال‌تر کرده است.

 تمرینات تیم ملی منظم و مستمر برگزار می‌شود

هم اکنون 15 نفر از ملی‌پوشان وزنه برداری کشورمان‌ در سالن 5 ورزشگاه آزادی مشغول تمرین هستند که از این تعداد 8 نفر به رقابت‌های آسیائی تایلند که از ده شهریور در شهر پوکت آغاز خواهد اعزام  می‌شوند و 7 نفر دیگر خود را برای رقابت‌های جهانی آمریکا که آبان 94 در این کشور برگزار خواهد شد آماده می‌کنند به احتمال زیاد یک از مسابقات آسیائی به این تیم اضافه شود.

 این تمرینات روزهای زوج دو جلسه و روزهای فرد یک جلسه می‌باشد که طی ساعت‌های 10:30 تا 12 و 17 تا 19 صورت می‌گیرد و حسین توکلی سرمربی تیم ملی، سید مهدی پانزوان، بیرانوند، جرج زالای به همراه مهران رئیسی سرپرست تیم ملی بر سر تمرینات‌ حضور دارند.

 حضور سرزده سجادی در تمرینات ملی‌پوشان

نصراله سجادی معاون توسعه قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش روز گذشته به تمرینات  تیم ملی وزنه برداری در کمپ آزادی رفت. وی علاوه بر مشاهده تمرینات ملی‌پوشان از رستوران در حال ساخت برای تیم ملی و قسمت‌های اداری و سخت افزاری وزنه برداری بازدید کرد.

مرادی امتحانش را پس داده است

سجادی در خصوص عملکرد مرادی گفته است: رئیس جدید فدراسیون وزنه برداری مرد لایقی است و این رقابت‌ها آسیائی آزمونی برای وی نیست چرا که وی در گذشته امتحانش را پس داده و رئیس لایق و کار بلدی است.

سجادی همچنین اظهار داشته مرادی به کمیته مسابقات ورود کرده و خیلی خوب برنامه ریزی می‌کند، استعداد‌هایی که الان شکوفا می‌شوند، در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن دارند و اینکه تیم ها نتیجه گیری مطلوبی داشته باشند زمان می‌برده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار