توکلی:

تمرینات سبکی را در مرحله پایانی پشت سر می گذاریم

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: برای حضور پرقدرت در مسابقات آسیایی تمرینات پایانی و سبکی را پشت سر می‌گذاریم.

حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: شرایط بسیار خوبی را در چند مرحله اردوی سطح ارتفاع و سطح دریا در شهرهای همدان، شهرکرد و چالوس داشتیم و هم اکنون تمرینات پایانی و سبک را برای حضور قدرتمند در رقابت‌های آسیایی تایلند پشت سر می‌گذاریم. در اردوی آخر شرایط بسیار ایده‌آلی را در چالوس سپری کردیم. تمرین در منطقه خوش و آب و هوا کمک زیادی کرد که ملی‌پوشان به سطح مطلوبی از آمادگی برسند.

وی در خصوص کسب نتایج مطلوب در مسابقات بین‌المللی گفت: در بحث نتیجه‌گیری مسابقات بین‌المللی هدف‌گذاری ما این است که شاگردانم با تمام وجود دنبال خوش‌رنگ‌ترین مدال‌ها باشند و اولویت کارم روی مدال‌آوری گذاشته‌ام چون به تمامی شاگردانم ایمان کامل دارم رقابت‌های آسیایی می‌تواند آزمون خوبی برای حضور در مسابقات جهانی باشد.

**ظرفیت قهرمان جهان شدن را داریم

توکلی درباره مسابقات جهانی آمریکا گفت: در این رقابت‌ها هم هدف فقط کسب شش سهمیه کامل نیست ما امیدواریم بتوانیم مدال‌های زیادی را از این رقابت‌ها کسب کنیم، ما می‌توانیم قهرمان جهان شویم چرا که ظرفیت این امر را داریم و با هدف به جلو قدم برمی‌داریم تا از این سد محکم با قدرت عبور کنیم.

**جواب آزمایش دوپینگ ملی‌‌پوشان منفی است

وی در این باره گفت: خوشبختانه آزمایش دوپینگ ملی‌پوشان برای مسابقات تایلند منفی بوده است و تمامی نفرات در سلامت کامل هستند.

** مرادی شناخت خوبی از وزنه‌برداری دارد

توکلی در مورد مدیریت رئیس جدید فدراسیون وزنه‌برداری خاطرنشان کرد: مرادی شناخت خیلی خوبی از این رشته ورزشی پرطرفدار دارد او در عین حال در بخش بین‌المللی یک کارنامه مدیریتی درخشان دارد و در بخش هزینه نیز تمرکز زیادی برای پیشرفت ساختار، سخت‌افزار و وزنه‌برداری ایران برنامه‌ریزی کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار