روسیه از نگاه هستی مهدوی فر+ اینستاپست

تصاویر زیبای روسیه را از دریچه نگاه بازیگر سینما و تلویزیون ببینید.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هستی مهدوی فر در سفر اخیرش به روسیه و انتشار تصاویری از آن در اینستاگرام، برگی از خاطراتش را برای هوادارانش به اشتراک گذاشت.

وی در اینستاپست خود نوشت: پوشكين نويسنده و شاعر نامدار روسيه كه يه جورايي ميشه گفت مهمترين شخص در ادبيات روسيه محسوب ميشه،مثل حافظ و سعديه ما...
قدمت اين خونه برميگرده به طرفاي دويست و بيست سال پيش، پوشكين زماني كه با ناتاليا ازدواج ميكنه مدتي رو تو اين خونه زندگي ميكنه،اما ظاهرا دعواي عروس و مادر شوهر از همون موقع رواج داشته و اين باعث ميشه كه پوشكين دست ناتاليا رو بگيره و بره سنپترزبورگ.

بعد از مدتي كه از موندنشون تو سنپترزبورگ ميگذره شايعه ميشه كه ناتاليا با يه افسر فرانسوي رابطه داره،البته حقيقت داشته،اون موقع هم رسم بوده كه وقتي يه همچين اتفاقي ميافتاده مردا همديگه رو به دوئل دعوت ميكردن،پوشكين هم افسر فرانسوي رو به دوئل دعوت ميكنه و از اونجايي كه تا به حال به جز قلم،دستش به چيز ديگه اي نخورده بوده،اين دوئل رو ميبازه و جونش رو از دست ميده. البته يه روايت هست كه ميگه دولت روسيه از قصد و با برنامه ريزي پوشكين رو به كشتن داده،چون پوشكين علاوه بر اشعار رمانتيك و عاشقانه،اشعار اعتراضي و سياسي هم داره.

پ.ن يك : آثار پوشكين را بخوانيد،مهم هستند و جذاب،از معروف ترين ها ميتوان به زنداني قفقاز،دختر سروان و كولي ها اشاره كرد.

پ.ن دو: اين متن اندكي طولاني شد،چون ظاهرا دوستان علاقه نشون دادن.




عروسيِ پوشكين و ناتاليا ...


اينم از داخل خونه ي پدري پوشكين

پ.ن : توضيح در پست قبلي

پ.ن :عكساي اين خونه خيلي زياده،دوست داشتم همه رو بزارم اما نمي شود.حوصله تون سر ميره.




انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.