استاد بین‌المللی شطرنج ایران گفت: شانس زیادی برای انتخاب به عنوان نماینده ایران در گرند‌پری شطرنج بانوان جهان دارم.

خادم‌الشریعه: شانس زیادی برای قهرمانی دارم

ساراسادات خادم‌الشریعه در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، در مورد سومین برد خود در مقابل آتوسا پورکاشیان استاد بزرگ شطرنج ایران گفت: به طور کلی تا به اینجای کار توانسته‌ام سه برد را بدست بیاورم و در بازی روز گذشته از روی اشتباه به آتوسا پورکاشیان باختم.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه فقط به 0/5 امتیاز برای قهرمانی نیازدارم بنابراین شانس خودم را برای اینکه به عنوان نماینده ایران درمسابقات گرند‌پری حضور پیدا کنم زیاد می‌بینم و امیدوارم در دور پنجم که قرار است فردا برگزار شود بتوانم به پیروزی برسم.

وی افزود: از آمادگی بسیار قابل قبولی برخوردارم و حدود یک ماه دیگر به آغاز مسابقات گرندپری مانده است مرحله اول مسابقات گرندپری در موناکو فرانسه خواهد بود و باید از ازهرلحاظ خودم را اماده کنم تا بتوانم بهترین عملکرد را ازخود به نمایش بگذارم.

خادم‌الشریعه عنوان کرد: مرحله دوم مسابقات در ایران است که ارائه عملکرد خوب در این مسابقات برایم از اهمیت بسیار خاصی برخورداراست.

دور پنجم رقابت‌های انتخابی گرند‌پری شطرنج بانوان جهان در حالی فردا بین ساراسادات خادم‌الشریعه و آتوسا پورکاشیان برگزار می‌شود که خادم‌الشریعه در صورت کسب تنها یک تساوی به عنوان نماینده ایران در رقابت‌های گرند‌پری شطرنج بانوان جهان انتخاب می‌شود.

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار