با اعلام نتایج داوری سومین دورۀ نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب از سوی دفتر مرکزی اتحادیه؛نمایشگاه دبیرستان کوثر زنجان در زمرۀ نمایشگاه‌های قابل تقدیر کشورقرار گرفت.

نمایشگاه دبیرستان کوثر زنجان در زمرۀ نمایشگاه‌های قابل تقدیر کشور قرار گرفتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ با اعلام نتایج داوری سومین دورۀ نمایشگاه‌های مدرسه انقلاب از سوی دفتر مرکزی اتحادیه؛نمایشگاه دبیرستان کوثر زنجان در زمرۀ نمایشگاه‌های قابل تقدیر کشورقرار گرفت

سومین دورۀ جشنوارۀ نمایشگاه‌های دانش‌آموزی «مدرسه انقلاب» که به مناسبت ایام‌ا... دهۀ فجر انقلاب اسلامی از سوی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در مدارس سراسر کشور برگزار شده بود، پس از مرحلۀ داوری و ارزیابی و تأیید دبیرکل اتحادیه به کار خود پایان داد

با اعلام نتایج نهایی نمایشگاه دبیرستان نمونه دولتی کوثر زنجان جزو نمایشگاه‌های منتخب و شایستۀ تقدیر قرار گرفت.

در این جشنواره، دو مدرسۀ پسرانۀ مرکز استان، دو مدرسۀ پسرانۀ شهرستان‌ها، دو مدرسۀ دخترانۀ مرکز استان و دو مدرسۀ دخترانۀ شهرستان‌ها به‌عنوان منتخبان و مدارس برتر شناخته شدند.

همچنین در شیوه‌نامۀ سومین دورۀ نمایشگاه‌های «مدرسه انقلاب»، یک بخش ویژه به‌عنوان «کارنامۀ سیاه پهلوی» مطرح شده بود که در این بخش هم دو مدرسه (یک مدرسۀ دخترانه و یک مدرسۀ پسرانه) از کل کشور به‌عنوان نمایشگاه برتر معرفی شدند.

علاوه بر این، نمایشگاه‌های پنج مدرسه در کشور نیز به‌عنوان شایستۀ تقدیر معرفی شدند که دبیرستان نمونه دولتی دخترانۀ کوثر زنجان یکی از آن مدارس است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.