سه آموزشگاه از فارس رتبه های برتر کشوری جشنواره مدرسه انقلاب را کسب کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور گفت : در جشنواره مدرسه انقلاب سه آموزشگاه از فارس در بین هشت آموزشگاه برتر کشور قرار گرفت.

حامد علامتی بیان کرد: نمایشگاه های «مدرسه انقلاب» در دبیرستان های کشور از 14 تا 25 بهمن امسال برپا شد.

وی به اسامی مدارس برگزیده اشاره کرد و گفت: در بخش مدارس پسرانه در مراکز استان ها رتبه اول به مدرسه حضرت رسول اکرم (ص) از استان آذربایجان شرقی و رتبه دوم به مدرسه شهید رجایی (2) از استان گیلان رسید.

این مسوول همچنین گفت: در بخش مدارس پسرانه شهرستانی رتبه اول به مدرسه شهید دستغیب از شهرستان مرودشت استان فارس و رتبه دوم به صورت مشترک به مدارس شهید مطهری از شهرستان آزادشهر گلستان و امام شافعی از شهرستان رضوان شهر گیلان رسید.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور همچنین ادامه داد: در بخش مدارس دخترانه در مراکز استان ها رتبه اول به مدرسه حضرت آمنه از همدان و رتبه دوم به مجتمع علوم پزشکی از استان فارس رسید.

علامتی همچنین گفت: در بخش مدارس شهرستانی نیز رتبه اول به مدرسه علوم و معارف صدرا از شهرستان استهبان فارس و رتبه دوم به مدرسه حضرت خدیجه کبری(س) از شهرستان تالش رسید.

وی پاسداری از ارزش های انقلاب در سطح مدرسه و پرچمداری آرمان های انقلاب در محیط دانش آموزی، تقویت احساس تعلق قلبی دانش آموزان با امام (ره)، انقلاب و شهدا، بازخوانی سخنان حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در مقاطع خاص پس از پیروزی انقلاب ازاهداف برگزاری این نمایشگاه برشمرد.

علامتی همچنین تقویت بینش دانش آموزان نسبت به هویت اسلامی و تقویت ایمان آنها به مبانی اسلام و انقلاب، قدرت تفکر، تعمیق بصیرت و تحلیل انقلابی در میان دانش آموزان، شناخت سیر تاریخی، اصول ارزشی و دستاوردها و چالش های انقلاب اسلامی، همسوسازی نهادها و تشکل های همراه و مرتبط با جنبش دانش آموزی و تقویت مهارت های متنوع و مرتبط با برگزاری نمایشگاه در مسئولان و فعالان انجمن مدارس از جمله دیگر اهداف برگزاری این نمایشگاه دانست.

دبیرکل اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان کشور افزود: از برگزیدگان این جشنواره نیمه اول تیرماه طی مراسمی تقدیر می شوند./س

برچسب ها: برتر ، کشور ، فارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.