رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان از برگزاری مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و یادواره 503 شهید دولت در محل حسینیه ثاراله کرمان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان و بنا به اعلام روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان ، مهدی صدفی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در نشست برنامه ریزی و هماهنگی به بیان ویژگی های شخصیتی و اخلاقی این دو شهید بزرگوار پرداخت.

وی شهیدان رجایی و باهنر را اسوه ها و الگوهای اخلاق، مجاهدت و تقوا توصیف کرد و گفت: مجاهدتها و خدمات صادقانه و خالصانه این دو شهید در دوران زندگیشان اسوه و الگویی مناسب برای همه مدیران و مسئولین است تا خدمات خود در راستای رشد و اعتلای جامعه اسلامی ارائه دهند.

صدفی شهیدان رجایی و باهنر را اسوه های ماندگار جامعه دانست و اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با تبیین ابعاد مختلف زندگی و شخصیت این دو شهید حداکثر استفاده را از این دو شخصیت بزرگ برای ساختن یک جامعه خدمت گذار ببریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: تجلیل از شهیدان رجایی و باهنر و شهدای هفته دولت وظیفه همگان است تا این مردان بزرگ را به نسل های آینده و جوانان معرفی کنیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنرافزود:مراسم گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر و یادواره شهدای دولت همراه با سخنرانی حضرت آیت اله موحدی کرمانی نماینده مجلس خبرگان رهبری و با حضور مسئولین و اقشار مختلف مردم روز یکشنبه هشتم شهریور ماه ساعت20 و30 در محل حسینیه ثاراله کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: سخنرانی ، شهیدان ، دولت ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.