استاندار قم به مناسبت هفته دولت به بخش سلفچگان سفر کرد و در جریان مشکلات این بخش قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: استاندار قم به مناسبت هفته دولت به همراه جمعی از مسئولان استانی از بخش سلفچگان بازدید و مشکلات این بخش را مورد بررسی قرار داد.

صادقی همدلی و همزبانی دولت و ملت را موجب بهیود فعالیت ها و برنامه های دولت دانست و گفت: در هفته دولت 221 طرح عمرانی در قم افتتاح خواهد شد که این نشانه فعالیت گسترده مسئولان است و امیدواریم از این پس نیز با استفاده از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات استان، شاهد رسیدن به اهداف خود و آبادانی استان باشیم.

استاندار قم منطقه ویژه سلفچگان را یکی از بخش‌های اقتصادی مهم کشور دانست و گفت: این منطقه قابلیت فعالیت واحدهای تولیدی مهمی را می‌توانند داشته باشد.

مهدی صادقی در حاشیه بازدید از بخش سلفچگان ، محور نخست قم ـ نیزار با اعتبار 8 میلیارد تومان با طول تقریبی هفت کیلومتر را افتتاح کرد و سپس از کارخانه سیمان نیزار و چند واحد صنعتی بازدید کرد.

استاندار قم همچنین از طرح آبرسانی روستاهای مجتمع گلستانه نیز بازدید به عمل آورد که با اجرایی شدن این طرح آب شرب 10 روستای این بخش تامین خواهد شد.

وی کمبود آب در بخش سلفچگان را یکی از اصلی‌ترین مشکلات این منطقه برشمرد و افزود: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های گسترده این مشکل حل شود.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: بازدید ، استاندار ، سلفچگان ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.