قم؛

رونمایی از نمایشگاه مجازی هفته دولت در قم

این نمایشگاه به منظور ارائه دستاوردها و عملکرد دو ساله دولت یازدهم طراحی شده است .

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ نمایشگاه مجازی هفته دولت استان قم توسط سید مهدی صادقی استاندار قم رونمایی شد.

سیدمهدی علیزاده طباطبایی، مدیرکل روابط عمومی و بین‌الملل استانداری قم در حاشیه این مراسم گفت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و تأکید بر صرفه جویی در هزینه‌ها، نمایشگاه هفته دولت به صورت مجازی برگزار می‌شود. 

وی از بارگذاری بخشی از گزارش های عملکرد دستگاه‌های استان در دو سال فعالیت صورت گرفته در  دولت تدبیر و امید بر روی سایت خبر داد.

طباطبایی غبارروبی گلزار شهدای علی ابن جعفر(ع)، حضور استاندار و مسئولان استان در بیت قدیمی حضرت امام(ره)، دیدار با خانواده شهیدان و جانبازان، سفر به بخش‌های خلجستان و سلفچگان به منظور افتتاح چند پروژه و افتتاح پروژه‌های صنعتی با حضور دکتر لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی را از جمله برنامه های هفته دولت برشمرد.

وی در ادامه سخنانش مراسم تجلیل از کارمندان استان قم، رونمایی نمادین از تمامی طرح‌های استان قم، سخنرانی حجت‌الاسلام پورمحمدی وزیر دادگستری در پیش از خطبه‌های نماز جمعه قم، دیدار عمومی استاندار با مردم منطقه یک، افتتاح پروژه‌های کشاورزی و... از دیگر برنامه‌های هفته دولت در استان قم برشمرد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.