سرمربی سابق تیم فوتبال پرسپولیس طی نامه‌ای از مدیران این تیم درخواست رفع مشکل مالیاتی‌‌اش را کرده است.

قطبی خواستار حل مشکلات مالیاتی‌ خود شد
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، افشین قطبی طی نامه‌ای به مدیران پرسپولیس اعلام کرده که به علت بیماری مادرم، مشکل مالیاتی‌ام را برطرف کنید.

قطبی مالیاتش در زمان حضور در تیم پرسپولیس پرداخت نشده است، وی مدعی است که پرداخت مالیات بر عهده باشگاه است، حبیب کاشانی هم بارها این موضوع را تأیید کرده است.
اگر قطبی به ایران بیاید با مشکل ممنوع‌الخروجی مواجه خواهد شد، اما مادر این سرمربی بیماری سختی دارد و وی برای عیادت مادرش باید به تهران بیاید.

به هر حال ترس از ممنوع‌الخروجی مانع از حضور قطبی در ایران شده است، به همین خاطر وی با ارسال نامه‌ای از مدیران پرسپولیس خواسته مشکلش را حل کنند تا وی بتواند به ایران بیاید.

** موضوعی که کلانی تکذیب کرد
جلسه‌ای روز گذشته بین کلانی، کاشانی و حمیدرضا سیاسی برگزار شد، شائبه‌ای را به وجود آورد که رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس برای حل مشکل مالی دست به دامان سیاسی شده است اما حسین کلانی این موضوع را تکذیب کرد و اذهان داشت این جلسه دوستانه بوده و فقط به خاطر بحث مشکلات دانشگاه پرسپولیس بوده است.

** اومانیا صاحب خانه شد
مدافع ملی پوش کاستاریکایی بالاخره صاحب خانه‌ای در سعادت آباد شد، باشگاه پرسپولیس برای این بازیکن خارجی خانه‌ای تهیه کرده است تا وی خانواده‌اش را به ایران بیاورد.
گفتنی است، بن سون مهاجم "هندوراسی باشگاه پرسپولیس هم قرار است خانواده‌اش را به ایران بیاورد اما باشگاه پرسپولیس هنوز نتوانسته برای این بازیکن و خانواده‌اش خانه‌ای اجازه کند.

** احتمال بخشیده شدن محرومیت بنگر
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قرار است تا عصر امروز نظر نهایی‌اش را در خصوص بخشش محرومیت بنگر اعلام کند.
با توجه به فشاری که سرخپوشان به فدراسیون فوتبال آوردند این احتمال وجود داردکه محرومیت بنگر بخشیده شود، به خاطر همین بنگر همراه تیم پرسپولیس به اهواز می‌رود که اگر محرومیتش بخشیده شد، بازی کند.

** فشار پرسپولیس جواب داد
فشار باشگاه پرسپولیس باعث شد که داور دیدار پرسپولیس – فولاد خوزستان تغییر کند.
مدیران و هواداران پرسپولیس بعد از بازی با ذوب‌آهن، اعتراضات‌شان نسبت به داوری به جدی رساندند که وزیر ورزش مجبور به دخالت شد ومدیران فدراسیون را به خط کرد و از آنها توضیح خواست.
مهمتر اینکه کمیته داوران مجبور شد حکم قضاوت اشکان خورشیدی را که برای این بازی صادر شده بود را لغو و یدالله جهانبازی را جایگزین این داور کند.

** برنامه سرخپوشان پیش از بازی با فولاد خوزستان
تمرین تیم فوتبال پرسپولیس امروز پشت درهای بسته برگزار می‌شود.
همچنین سرخپوشان نهار در هتل المپیک سرو می‌کنند و نفرات اعزامی به اهواز ساعت 16 از فرودگاه مهرآباد عازم این شهر می‌شوند.
اعضای تیم پرسپولیس در اهواز در هتل فجرپارس مستقر خواهند شد و صبح سه‌شنبه در محل هتل به تمرین سبکی؟ را در دستور کار خواهند داشت.
بازیکنانی که همراه تیم به اهواز نمی‌روند فردا صبح تمرین می‌کنند تا آمادگی‌شان را حفظ کنند.

**تماشای دیدار پرسپولیس – فولاد رایگان شد
یک هوادار پرسپولیس با ارسال نامه‌ای به طاهری خواهان خرید تمام بلیت‌‌های دیدار پرسپولیس فولاد شد که هواداران این تیم در اهواز بتوانند بدون پرداخت هزینه بازی را رایگان تماشا کنند.
لازم به ذکر است، از تعداد ظرفیت هواداران در ورزشگاه غدیر اهواز فقط 10 درصد به هواداران پرسپولیس اختصاص داده می‌شود که هوادار اهوازی با پرداخت 35 میلیون تومان، 10 درصد بلیت را خرید و در اختیار باشگاه قرار داد.
این در حالی است که هفته پیش به هدایتی اجازه پرداخت بلیت‌های بازی پرسپولیس – ذوب‌آهن را ندادند اما این هفته به این هوادار اجازه این کار را دادند.

** واکنش بازیکنان پرسپولیس به کری‌خوانی کرار
جاسم کرار به علت مصدومیت در بیمارستان به سرمی‌برد اما وی از روی تخت بیمارستان برای سرخپوشان کری خوانده است که سرخپوشان آن را توهین خواندند.
آنها متفق‌القول گفتند جواب این توهین‌ها را بعد از بازی با فولاد خوزستان می‌دهند.

** جلسه کمیته انضباطی هفته آینده برگزار می‌شود
در حالیکه قرار بود که کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس امروز جلسه داشته باشد اما این موضوع به یکشنبه هفته آینده موکول شد.
گفتنی است، کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس موارد انضباطی باشگاه را در خصوص جریمه بازیکنان متخلف را بررسی و حکم صادر می‌کند.

** حمایت پیشکسوتان از برانکو
با وجود اینکه تیم فوتبال پرسپولیس تاکنون نتایج خوبی کسب نکرده است و تاکنون بعد از چهار بازی در قعر جدول قرار دارد اما با این حال پیشکسوتان پرسپولیس قاطعانه از این مربی حمایت می‌کنند.
طی روزهای گذشته، افشین پیروانی، علی دایی، حبیب کاشانی، مهرداد میناوند و تنی چند از پیشکسوتان طی مصاحبه‌هایی خواهان این شدند که برانکو با قدرت به کارش ادامه دهد.
آنها از مدیران پرسپولیس خواستند اشتباه مدیران قبلی را تکرار نکنند و عجولانه برای تعویض مربی تصمیم نگیرند چرا که عدم نتیجه‌گیری ربطی به ضعف فنی ندارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: سرمربی ، پرسپولیس ، قطبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۰ ۰۲ شهريور ۱۳۹۴
قطبی در قلب ما جا داری
آخرین اخبار