رئیس بیمارستان امام خمینی فیروزکوه گفت: با اعتبار20 میلیارد ریال تعداد40 برنامه عملیاتی درهفت محور برای بیمارستان فیروزکوه در سال جاری تدوین و پایه ریزی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، دکتر وزیریان گفت: در تلاش هستیم با اعتبار20میلیارد ریالی بیمارستان امام خمینی(ره) فیرزکوه را در مسیرتخصصی تر هدایت کنیم و میزان خدمات را به لحاظ کمی کیفی ارتقاء دهیم.

وی گفت: حضور پزشکان با تجربه و پزشکانی با برد تخصصی در بیمارستان امام خمینی فیروزکوه سبب شد تا خدمات در این بیمارستان درحد ارائه خدمات در بیمارستان های تهران باشد.

رئیس بیمارستان امام خمینی فیروزکوه از رشد70 درصدی تعداد مراجعین به این بیمارستان و افزایش ضریب اشغال تخت و راه اندازی مجدد بخش" سی تی اسکن" خبر داد.

وزیریان افزود: بر حسب تقاضای مردم تعداد روزهای فعالیت "سونوگرافی " افزایش پیدا کرد و از پزشک متخصص ارتوپد در همین بیمارستان مجددا دعوت به کار شد، همچنین از خردادماه سال جاری از یک پزشک فوق تخصص کلیه به منظور همکاری و نظارت در بخش دیالیز برای اولین بار در بیمارستان امم خمینی (ره) دعوت شد.

وی عنوان کرد: تعداد40 برنامه عملیاتی با همکاری عناصر بیمارستان درهفت محور تدوین و پایه ریزی های لازم با مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در فروردین ماه سال94 انجام شد، که موفق به اخذ اعتباری به مبلغ20 میلیارد ریال از منابع دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و وزارت بهداشت و درمان شده ایم.

وزیریان اذعان کرد:عملیات احداث کلینیک پزشکی با مساحت750 متر مربع در بیمارستان امام خمینی فیروزکوه آغاز می شود و اکنون کار در فرآیند مناقصه و مزایده قرار دارد.

وزیریان با اشاره به اینکه مراجعه کنندگان از محدود بودن فضا و شکل ظاهری و فیزیکی بیمارستان ناراضی هستند، خبر داد: بلوک زایمان با استانداردهای بهتر برای رفاه مراجعه کنندگان تجهیز می شود که اعتبارات لازم هم در این زمینه دریافت شد، و تجهیز بخش مراقبت های ویژه در دستور کار قرار دارد.

وی بیان کرد: بخش دیالیز بیمارستان امام خمینی(ره) با ظرفیت هفت تخت با ارائه تجهیزات و امکانات بیشتر طراحی و اعتبارات لازم هم اخذ شده است.

انتهای پیام/گ


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.