کتاب «شناخت بیماری‌ها» به قلم محمود حکیمی پس از اضافه کردن نام بیماری‌های جدید با 20 سال تأخیر تجدید چاپ می‌شود.

محمود حکیمی، نویسنده و مترجم مطرح کشورمان با اشاره بر انتشار مجدد کتاب «شناخت بیماری‌ها» به خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: این کتاب پس از 20 سال تأخیر تجدید چاپ می‌شود.

وی افزود: «شناخت بیماری‌ها» عنوان کتابی است که در سال 1374 و در نتیجه تلاش «محمود حکیمی» برای ترجمه یکی از آثار «ماری وین» منتشر شد و هدفی به جز معرفی بیماری‌های موجود به نوجوانان و جوانان نداشت.

این نویسنده اظهار داشت: این کتاب که پیش از این نیز در قالب پرسش و پاسخ در دسترس مخاطبان خود قرار گرفته بود، در آینده نزدیک با همین ساختار وارد بازار کتاب می‌شود.

حکیمی ادامه داد: کتاب «شناخت بیماری‌ها» در نسخه تجدید چاپی خود علاوه بر بیماری‌هایی که نام آن‌ها پیش از این در این کتاب آمده بود، به معرفی 20 بیماری جدید می پردازد.

این مترجم بی‌اطلاعی نوجوانان و جوانان از چیستی بیماری‌ها و چگونگی ابتلا به آن‌ها را دلیل اصلی نگارش کتاب «شناخت بیماری‌ها» دانست و خاطرنشان کرد: هر چند که تا به امروز چند ناشر برای تجدید چاپ کتاب «شناخت بیماری‌ها» اعلام آمادگی کرده‌اند اما هنوز ناشری را برای این کار انتخاب نکرده‌ام.

گفتنی است که نسخه تجدید چاپی کتاب «شناخت بیماری‌ها» به صورت ترجمه و تألیف تدوین شده است.

لازم به ذکر است که با حضور حکیمی در مراسمی با عنوان «همایش علمی- پژوهشی امام رضا (ع) در ادبیات تطبیقی» که به مناسبت فرا‌ رسیدن دهه اکرام در استان کرمانشاه برگزار شد، از این نویسنده و مترجم پیشکسوت کشورمان تقدیر به عمل آمد.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار