اصفهان؛

كشف 2 تن زردچوبه تقلبي و غير بهداشتي

ماموران اداره نظارت بر اماكن پليس امنيت عمومي فرماندهي انتظامي شهرستان خميني شهر استان اصفهان يك واحد كارگاه غيرمجاز را پلمب و در بازرسي از آن نزديك به دو تن زردچوبه كه به صورت تقلبي تهيه شده بود كشف شد .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان سرهنگ خسرو احمدي در اين باره اظهار داشت: در پي كسب خبري مبني بر توليد زردچوبه تقلبي در كارگاهي واقع در حاشيه شهر ، اکيپي ويژه از ماموران اداره اماكن اين فرماندهي بررسي موضوع را آغاز کردند.

وي ادامه داد: مامورين پس از تحقيقات ميداني گسترده‌اي که بصورت نامحسوس از محل كارگاه انجام دادند از فعاليت غيرمجاز اين واحد صنفي اطمينان حاصل كرده و با هماهنگي مقام قضايي نسبت به بازرسي از آن اقدام کردند.

سرهنگ احمدي اضافه کرد: در بازرسي از اين كارگاه که با حضور کارشناسان اداره بهداشت صورت گرفت، يك تن و 920 كيلوگرم زردچوبه آسياب نشده ، چوب آويشن و فلفل سياه کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر، افزود: با توجه به تشخيص کارشناسان اداره بهداشت مبني بر تقلبي و غيربهداشتي بودن توليدات اين كارگاه ، مكان مذكور توسط اداره اماكن و اداره بهداشت پلمپ شد.

رئيس پليس شهرستان خميني شهر با بيان اينكه در اين زمينه يك نفر دستگير و به همراه پرونده متشكله به مراجع قضايي تحويل شد، افزود :از همکاري صميمانه مردم با پليس در خصوص اطلاع رساني به موقع و موثر تشکر و قدرداني کرد و از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعاتي که به هر نحوي با نظم و امنيت جامعه مرتبط ميشود را از طريق تلفن 110 با پليس در ميان بگذارند.  

انتهای پیام/ز

برچسب ها: کشف ، زردچوبه ، تقلبی ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.