در تحقیقی که به تازگی انجام شده 48% کسانی که برای سرویس رایگان اپل ثبت نام کرده بودند از تمدید سرویس خودداری کردند.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ طبق اخباری که اخیرا منتشر شده حدود 11 میلیون نفر برای استفاده از سرویس سه ماهه رایگان موسیقی اپل ثبت نام کردند، در ابتدا تصور می شد که اپل در مقایسه با رقیب اصلی خود در این زمینه یعنی Spotify که 20 میلیون عضو پولی داره تونسته موفقیت عظیمی کسب کند ولی اخبار منتشره امروز صبح خیلی خوشایند این غول تکنولوژی نیست.


سرویس موسیقی اپل در تاریخ 30 ژوئن شروع بکار کرد، در نتیجه کسانی که برای این سرویس ثبت نام کردند تا 30 سپتامبر فرصت دارند عضو پولی این سرویس بشوند.شارژ ماهیانه سرویس اپل 9.99 دلار در ماه و 14.99 دلار برای خانواده های تا 6 نفر هست. فعلا با دو میلیون از خانواده ها تماس گرفته شده است.

طبق نتایج مشاهده شده دو سوم کاربران نسخه آزمایشی شدیدا یا به احتمال قریب به یقین به محض تمام شدن نسخه آزمایشی، نسخه اصلی رو تهیه می کنند. این نقطه مقابل 61% از پرسش شونده ها هست که گفتند از حالا گزینه تجدید نسخه اتوماتیک رو غیر فعال کردند.

اپل در حال راه اندازی یک کمپین مارکتینگ در روزهای آینده است که باعث میشه کاربران بیشتری حاضر به استفاده از سرویس موسیقی اپل شوند.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار