سرمربی تیم صبای قم: داوری یک جز فوتبال است و با فوتبال یک طرفه پیشرفتی نخواهیم داشت و اگر به دنبال فوتبال خوب هستیم باید همه این فوتبال خوب باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم : علی دایی پس از تساوی تیمش در دیدار صبای قم و گسترش فولاد با اشاره به اینکه در نیمه نخست نباید ما برنده میدان می بودیم و بر خلاف روند بازی به گل رسیدیم گفت: در نیمه دوم در حالی که بازی خوبی را شروع کرده بودیم و اعلام پنالتی از سوی داور به نفع تیم گسترش باعث به هم ریختن تیم ما شد.

علی دایی با بیان اینکه صحنه ای که داور اعلام پنالتی کرد اصلا پنالتی نبود و این حرکت داور باعث از بین بردن تمرکز تیم صبا شد و اعصاب بازیکنان تیم را به هم ریخت تاکید کرد: بازی قبلی نیز گلی که خوردیم خطا نبود و در این بازی هم داوری اشتباه بزرگی انجام داد و کمیته داوران باید نسبت به همه بازی‌ها با دقت نظر اقدام کنند.

وی با اشاره به حرکت زشت داور در جواب تماشاچیان گفت: در حالی که تماشاچی بد و بیراه می‌گفت داور هم ایستاده و پاسخ وی را می‌داد؛ اگر خانزاده به دلیل درگیری با تماشاگران محروم شد بدتر از آن را از سوی داور بازی شاهد بودیم.

سرمربی تیم فوتبال صبا درباره نارضایتی سرمربی گسترش فولاد از داوری افزود: خوب است که سرمربی گسترش هم درباره داوری صحبت کرده تا مشخص شود که هر دو تیم ناراضی هستند.

علی دایی با بیان اینکه تعویضش در خصوص کریم اسلامی اشتباه بود گفت: اسلامی زمان زیادی است که بازی نکرده است و برای بازی های بعدی روی او حساب کرده ایم .

سرمربی تیم صبای قم از عملکرد دروازه بان صبا اظهار رضایت کرد و افزود: لک باید قدر خود را بداند، توپ‌هایی که او در نیمه دوم گرفت توپ‌هایی بود که دروازه‌بانان بزرگ می‌گیرند و البته او باید تمرکزش را هم بیشتر کند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.