علی دایی؛

از بازیکنانم راضی هستم

از بازیکنانم راضی هستم، چون پیش از آغاز فصل هیچ کاری نکرده بودیم و فقط برای این بازی تمریناتی انجام داده بودیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: علی دایی در نشست خبری بعد از پایان بازی صبای قم مقابل استقلال اهواز با بیان اینکه از عملکرد بازیکنانم راضی هستم گفت: با اینکه تیم را دیر تحویل گرفتم و بازی اول بود از بازیکنان تیم اهوازی خیلی بهتر ظاهر شدیم و موقعیت های گل خوبی داشتیم که متاسفانه تبدیل به گل نشدند.

علی دایی تصریح کرد: با این بازیکنان مطمئن هستم که بازی های خوبی را پیش رو داریم ، ما برای از بین بردن این ضعف‌مان باید بهتر از این شویم و روی ضعف‌های خود کار کنیم.

سرمربی تیم صبای قم با اشاره به انجام تاکتیک های مختلف برای بدست آوردن برتری در این بازی گفت: ما با تاکتیک‌های مختلف مثل سرعت دادن به بازی یا سانتر، دروازه تیم اهوازی را با فشار مواجه کردیم اما تیم حریف دفاع فشرده‌ای داشت و اجازه حمله را به ما نمی‌داد و از فرصت‌های خود استفاده نکردیم.

وی با بیان اینکه ترکیب صبا نسبت با فصل قبل تغییرات زیادی داشته است گفت: ما تیم جدیدی ساخته‌ایم و با این شرایط بد کار نکردیم، اما از نتیجه بر خلاف عملکرد بازیکنانم راضی نیستم از عملکرد هاشم بیک‌زاده و رضا حقیقی تشکر می کنم که بسیار خوب بودند، و از شما خواهش می‌کنم که اجازه بدهید تا کارمان را انجام دهیم، باید باز هم از بازیکنانم تشکر کنم که هر چه داشتند در زمین گذاشتند.

دایی در پایان با اشاره به اینکه حضور 800 هوادار در ورزشگاه اصلاً خوب نیست و تیم صبا باید از طرف مردم قم حمایت شود گفت: در بازی‌های خانگی هواداران باید ورزشگاه را پر کنند چون حضور هواداران باعث می‌شود روحیه ما بالا برود و حریفان بترسند، باید 8 تا 10 هزار هوادار در هر بازی خانگی به ورزشگاه بیایند، چون شهر قم چنین پتانسیلی دارذ.

انتهای پیام/ز

برچسب ها: نشست ، خبری ، صبا ، علی دایی ، قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.