تیم‌های فوتبال صبای قم و استقلال اهواز‌ عصر امروز به مصاف هم میروند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ این فصل از رقابت ها با برگزاری 4 مسابقه شروع میشود،به طوری که اولین حریف صبای قم آبی های اهواز است که پس از 6 سال دوری از سطح اول فوتبال ایران بار دیگر به لیگ برتر بازگشته است ‌البته آن‌ها با خرید امتیاز فولاد نوین اهواز به لیگ برتر رسیده‌اند.

 علیی دایی در راس تیم صبا قرارگرفته است وستاره های خود را در این دیدار حساس همراهی میکند.

از جمله چهره های مطرح که به صبا پیوستند امیرحسین صادقی، محمد قاضی، رضا حقیقی، قاسم دهنوی، هاشم بیک زاده و چندین و چند بازیکن دیگربود که وضعیت این تیم را به سوی موفقیت دگرگون کرد.

هنوز از ترکیب صبا رونمایی نشده و نمی‌توان پیش‌بینی نزدیک به قطعی از ترکیب صبا داشت و باید دید علی دایی صبا را با چه آرایش و ترکیبی در نخستین بازی خود در لیگ برتر به میدان می‌فرستد.

اوازه وشهرت علی دایی باعث شده است که این بازی یکی از پر تماشاچی ترین رقابت ها در قم باشد چرا که حضور ستاره های مطرح کشورمان در این تیم  نظر علاقه مندان زیادی را به خود جلب کرده است.

حضور بازیکنانی چون محمد قاضی، جلال علیمحمدی، قاسم دهنوی و رضا حقیقی صبا را به تیمی قدرتمند تبدیل کرده و حالا دایی می‌خواهد فصل را با یک برد قاطع آغاز کند.

یکی از مشکلات احتمالی این تیم محرومیت سید مهدی حسینی است که هنوز مدت ان به پایان نرسیده است البته گفته می‌شود داوود بهادری دیگر بازیکن بومی صبا مصدوم است اما محسن کرمی مشکلی برای حضور در میدان ندارد.

دیدار تیم‌های صبای قم و استقلال اهواز در هفته نخست لیگ برتر فوتبال از ساعت 19 و 35 دقیقه روز پنج شنبه 8 مرداد در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم برگزار می‌شود.

قضاوت این بازی بر عهده بیژن حیدری است و  رضا سخندان و علیرضا ایلدروم کمک داوران بازی هستند و امید سعیدفر داور چهارم است.

انتهای پیام/ پ

برچسب ها: قم ، استارت ، تیم ، صبا ، لیگ ، برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.