قم؛

توقف صبای قم در اولین دیدار خانگی

در اولین روز از آغاز بازی های لیگ برتر فوتبال ،تیم های صبای قم و استقلال اهواز به تساوی بدون گل تن دادند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم: در نخستین روز از بازی های لیگ برترفصل پانزدهم فوتبال، تیم های فوتبال صبای قم و استقلال اهواز، پنج شنبه هشتم مرداد در ورزشگاه یادگار امام (ره) قم به مصاف هم رفتند که تلاش این دو تیم در پایان نود دقیقه با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

پیش از آغاز بازی علی دایی به همراه کادر فنی صبا به سمت نیمکت استقلال اهواز رفتند و با کادر فنی این تیم خوش و بش کردند.

این بازی که با استقبال تنها 800 تماشاگرهمراه بود هر دو تیم بازی محتاطانه ای ارائه کردند اما بتدریج صبا برتری بازی و توپ را در اختیار گرفت.

تلاش دو تیم به ویژه صبا برای گلزنی بی ثمر بود تا استقلال اهواز به یک امتیاز ارزشمند در قم دست یابد.

مهم ترین موقعیت تیم اهوازی را فرزاد آشوبی در دقیقه 30 رقم زد که بلافاصله بازیکنان دایی در یک حمله که توسط محمد قاضی می توانست تبدیل به گل شود را از دست دادند.

در دقیقه 15 مسابقه نیز توپ به دست مدافع تیم استقلال اهواز برخورد کرد که بازیکنان صبا اعتقاد به پنالتی داشتند اما بیژن حیدری داور مسابقه بازی را ادامه داد.

مهم ترین موقعیت تیم صبا نیز در نیمه دوم در دقیقه 72 که تک به تک شدن محمد قاضی با دروازه بان استقلال اهواز بود بدست آمد.

ترکیب تیم صبای قم شامل : حامد لک ، مسعود حق جو، ابوالقاسم دهنوی، فیلیپه ماچادو، ابوالفضل ابراهیمی، رضا حقیقی (89- فرشید باقری)، محمدامین آرام طبع، جلال الدین علیمحمدی، محمد اوسانی ، هاشم بیک زاده (89- سامان آقا زمانی) و محمد قاضی به میدان رفت.

در ترکیب تیم استقلال اهواز نیز پرویز کریمی، محسن حمیدی، سعید سالارزاده، سعید قزلچی، مبین میردورقی (75- میلاد جعفری)، طالب ریکانی، محمد غلامی (86- حمزه خضیراوی)، سیدعلی حسینی، محمداسماعیل نظری، غلامعباس آشوبی (60 – شاهین مجیدی) و عادل کلاه کج حضور داشتند.

و اولین اخطاری های این بازی سعید قزلچی، محمداسماعیل نظری و محمد غلامی از تیم استقلال اهواز و و ابوالفضل ابراهیمی ، محمدامین آرام طبع و فیلیپه ماچادو از صبای قم بودند.

و حاشیه های این بازی، حضور صادقی استاندار قم به همراه موسوی مالک باشگاه صبا در ورزشگاه و داستان تکراری خاموشی اسکوربورد ورزشگاه همانند فصل قبل بود.

انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.