رئیس پلیس راهور گلستان گفت: تاکسی های استان در اموری مانند سرویس دربستی مدارس و یا اشخاص، رستوران ها و ادارات مجاز به فعالیت نیستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛ علی‌اصغر مهری در خصوص ممنوع بودن فعالیت تاکسی ها در زمینه های یاد شده گفت: با توجه به ماده 32 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، شهرداری ها موظف به ساماندهی موسسات و شرکت های حمل و نقل و همچنین نظارت بر فعالیت های مربوط به حمل و نقل کالا، مسافر و بار در حوزه شهر ها هستند.

وی اضافه کرد:براساس ماده 31 ، شهرداری ها ملزم به تشکیل کمیسیونی هستند تا به این تخلفات رسیدگی شود تا براساس قانون از جمله جریمه و لغو پروانه درباره آنها اعمال شود.

مهری با اشاره به اینکه کمبود تاکسی ها در سطح جامعه اشتیاق مردم به استفاده از مسافر برهای شخصی را بیشتر خواهد کرد افزود: این وضعیت با سیاست های ترافیکی در تناسب نیست و پلیس راهور استان در سال 1391 با برگزاری جلسات متعدد در بخش ناوگان عمومی تصمیم گرفت تا رانندگان تاکسی در خطوط تعریف شده ساماندهی شوند و سازمان تاکسیرانی بر این موضوع نظارت کامل داشته باشد و ممنوع بودن فعالیت تاکسی ها در فعالیت های دیگر و بخصوص سرویس مدارس در جهت افزایش ظرفیت شرکت های حمل و نقل دانش آموزی می باشد.


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.