رییس هیات تنیس گلستان گفت: در زمان حاضر 800 نفر در گلستان بصورت حرفه ای رشته ورزشی تنیس را دنبال می کنند.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، محمدابراهیم جرجانی افزود: شرایط کنونی رشته ورزشی تنیس در استان گلستان به دلیل فراهم شدن زیرساخت ها رضایت بخش است.

وی گفت: با این وجود احداث زمین های بیشتر تمرین در نقاط گوناگون استان گلستان موجب ایجاد علاقمندی بیشتر جوانان می شود و در این صورت می توان امیدوار بود راه ورود افراد بیشتری به ورزش حرفه ای فراهم شود.

وی بیان کرد: در زمان حاضر از 800 نفر ورزشکار حرفه ای گلستان در رشته تنیس حدود 600 نفر در شهر گرگان فعالیت دارند.

رییس هیات تنیس استان گلستان ادامه داد : هم اکنون علاوه بر ورزشکاران حرفه ای رشته ورزشی تنیس که 800 نفر هستند، 700 نفر دیگر نیز در زمین های ساخته شده در سطح استان به این رشته ورزشی بصورت مداوم یا پاره وقت مشغولند.

جرجانی گفت: اگرچه ورزش تنیس در گرگان توسعه بیشتری پیدا کرده است اما در سطح 11 شهرستان دیگر استان گلستان نیز هیات های ورزشی در حال فعال شدن است که توسعه بیشتر و معرفی چهره های جدید را نوید می دهد.

وی گفت: هیات تنیس گلستان تلاش برای ایجاد درآمد ثابت و پایدار را نیز در دستور کار دارد و با تلاش اعضا تا حدودی به این هدف نزدیک شده ایم و امیدواریم از این طریق بتوانیم برنامه های توسعه ای را در نقاط گوناگون استان اجرا کنیم.



انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.