آیت‌الله محمد اشرفی‌اصفهانی خبر داد:

بنیاد فرهنگی شهید محراب مهرماه امسال افتتاح می‌شود

فرزند شهید اشرفی‌اصفهانی گفت: بنیاد فرهنگی شهید آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی که بنام شهید محراب نامگذاری شده در مراسم سالگرد ایشان و در تاریخ 23 مهر سال جاری افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان حاضر در محل؛ آیت‌الله محمد اشرفی اصفهانی تولیت مسجد جامع امیرالمؤمنین(ع) در مراسم نکوداشت روز خبرنگار که شامگاه روز دوشنبه 19 مرداد در این مجتمع فرهنگی مذهبی برگزار شد، اظهار داشت: 
خبرنگاران از چهره هایی هستند که نقش مهمی را در پیروزی انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس به عهده داشته و دارند و با قلم زیبایشان ارزش های الهی و مکتبی را به مردم منتقل می‌کنند.

وی خطاب به خبرنگاران گفت: قدر خودتان را بدانید و در انتقال سخن و بیان شخصیت های فرهنگی، مذهبی، سیاسی و غیره و حتی انسان های عادی امانت دار باشید چرا که شما مهم ترین نقش را در جامعه خواهید داشت.

آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی ادر ادامه سخنان خود با اشاره به مجتمع فرهنگی مذهبی مسجد امیرالمؤمنین(ع) افزود: این مجموعه عظیم با نصب یک چادر در محرم سال 1372 تأسیس شده و اکنون این چادر تبدیل به یک مجمتع بی نظیر در تهران و کل کشور شده است.

وی تصریح کرد: سالانه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی زیادی در این مجتمع برگزار می‌شود که مردم اطلاع چندانی از آنها و وجود این مجتمع ندارند.

تولیت مسجد جامع امیرالمؤمنین(ع) ادامه داد: بنیاد فرهنگی شهید آیت‌الله اشرفی‌اصفهانی که بنام شهید محراب نامگذاری شده در مراسم سالگرد ایشان و در تاریخ 23 مهر سال جاری افتتاح خواهد شد تا بتوانیم آثار و برکاتی که از این شهید بزرگوار باقی مانده است را در جامعه معرفی و پیاده سازی کنیم.

فرزند شهید اشرفی‌اصفهانی بیان داشت: نسل دوم و سوم جامعه از شهدای محراب شناخت کافی ندارند و از نقش آنها در انقلاب اسلامی و پیروزی آن بی اطلاعند و ما در این بنیاد فرهنگی قصد داریم تا جوانان را آثار علمی و فرهنگی این شهدا آشنا کنیم.





انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار