دومین دوره مسابقات کشوری سازه های ماکارونی روز پنج شنبه با حضور تیم های مختلف سراسر کشور در دانشگاه آزاد سنندج برگزار شد.

مسابقات کشوری سازه های ماکارونیبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازسنندج، رییس دانشگاه آزاد اسلامی سنندج روز پنج شنبه در مراسم آغاز مسابقات، هدف از برگزاری این مسابقات را کسب مهارت های گروهی، شکوفایی خلاقیت دانشجویان، شناسایی استعداها، آشنایی با سازه های فضایی و تحلیل سازه ها اعلام کرد.محمد قربان کیانی با اشاره به اینکه در این مسابقات تیم های برگزیده کشوری حضور دارند بهره گیری از تجارب اساتید را از مزیت های این دوره از مسابقات بیان کرد.

وی ابراز امیدواری کرد وافزود: این دوره از مسابقات در طراحی الگوهای نو و بدیع موثر باشد.دبیر علمی این مسابقات نیز با اشاره به ثبت نام 40 تیم در این مسابقات گفت: اکنون حدود 30تیم در این مسابقات حضور دارند.بهرام لاهور پور افزود: در این دوره از مسابقات چهار نفر از تیم ایران خرپا و سه نفر از تیم دانشگاه آزاد سنندج به داوری می پردازند.

وی گفت: این مسابقات یک کار تخصصی در حوزه عمران است که نیازمند خلاقیت، انجام محاسبات و کار اجرایی است.لاهور افزود: در دوره قبلی مسابقات در بخش خرپا 17 تیم در تیم خرپا، 12 تیم در قسمت جکت و دو تیم در قسمت پل شرکت کردند.

رییس انجمن سازه های ماکارونی نیز حضور تمام تیم های رکوردار ایران را یکی از ویژگی های ارزشمند این دوره از مسابقات برشمرد و گفت: این مسابقات شامل 120 سازه است.

در این مسابقات گرایش های جدید حضور دارند .دانشگاه آزاد سنندج برای سومین بار شاهد حضور جکت های نفتی و گازی است.

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.