معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد کردستان ازانجام یک میلیون نفر- ساعت آموزش های مختلف درطول مدت35 سال مدیریت جهادی در مراکز آموزشی جهاددانشگاهی این استان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛ سیروان صیدی گفت: سال گذشته در مجموع 23 هزار و 160 نفر در استان کردستان از دوره‌های آموزشی جهاددانشگاهی استان بهره برده‌اند.

وی به فعالیت‌های شاخص واحد آموزش جهاددانشگاهی استان اشاره کرد و افزود: برگزاری کارگاه آموزشی توسعه گردشگری، بهره‌برداری و مدیریت بافت‌های ارزشمند تاریخی روستا ویژه دهیاران، برگزاری آزمون آنلانین شهرداری‌های استان کردستان برای اولین بار در استان، برگزاری پنجمین آزمون مکاتبه دهیاران کردستان با شرکت یک هزار و 100 نفر از دهیاران استان از جمله فعالیت‌های این نهاد بوده است.

معاون آموزشی جهاددانشگاهی واحد استان کردستان همچنین، برگزاری دوره آموزشی کمک بهیاری در استان، دوره کمک دندانپزشک، طراحی و راه اندازی سامانه آزمون آنلاین ساجد و برگزاری دوره آموزشی ویژه شهرداران برای اولین بار در استان را از دیگر اقدامات این واحد آموزشی برشمرد.

وی به انجام یک میلیون نفر_ ساعت آموزش در استان کردستان اشاره کردوگفت: این واحد در تمامی حیطه های آموزشی از جمله پزشکی، فنی و مهندسی، زبان خارجه، فناوری اطلاعات، علوم پایه، علوم انسانی و کشاورزی آموزش‌های خود را ارائه می دهد.

صیدی  با بیان اینکه جهاددانشگاهی گسترده‌ترین شبکه آموزشی استان را با 9 مرکز آموزشی در اختیار دارد، بیان کرد: مجموعه جهاددانشگاهی توانایی‌های خوبی در سطح آموزشی دارد و بوسیله دوره های آموزشی خود زمینه خوبی را برای اشتغال جوانان فراهم کرده است.

وی با اشاره به اینکه در کلیه شهرستان‌های استان به جز شهرهای سروآباد و دهگلان مرکز آموزش جهاددانشگاهی دایر است، گفت: این دو شهرستان نیز توسط شهرهای مریوان و قروه تحت پوشش آموزش‌های جهاددانشگاهی قرار گرفته اند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: آموزش ، ساعت ، مدیریت ، دوره ، کردستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.