مديرعامل سازمان مديريت و نظارت تاكسيرانی شهرداری اصفهان از ارائه خدمات رفاهی به تاكسيرانان شهر اصفهان خبرداد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، حسن سقایی عنوان كرد: با توجه به اینكه تاكسیرانان شهر اصفهان از اقشار آسیب پذیر و كم درآمد جامعه هستند، خدمات متعددرفاهی وتفریحی به آن ها ارائه می شود.

وی گفت: این برنامه با هدف ارائه خدمات رفاهی تفریحی به این قشر زحمت كش كه تاثیر بسزایی در تسهیل حمل و نقل شهروندان دارند انجام و بسته های خدماتی به آن ها ارائه خواهد شد.

مدیر عامل سازمان مدیریت و نظارت تاكسیرانی شهر اصفهان از جمله خدماتی كه به تاكسیرانان ارائه خواهد شد را بن های تخفیف دارمراکزفرهنگی ،تفریحی،خدماتی،ورزشی و... عنوان كرد و گفت: خوشبختانه تاكنون از تمامی این خدمات استقبال خوبی صورت گرفته و روزانه بیش از100تاکسی بامراجعه به واحدروابط عمومی سازمان ازاین بن های تخفیف بهره مندمی شوند.

وی افزود: رانندگان محترم می توانند بامراجعه به سایت سازمان مدیریت ونظارت برتاکسیرانی شهرداری اصفهان تمامی مراکزی که تاکنون باآنهاقراردادبسته شده است رامشاهده نمایند وبادردست داشتن کارت شهری خودبه آن مراکز،ازخدمات آنهااستفاده نمایندوهمچنین دفترچه های راهنمای خدمات رفاهی نیزتهیه وچاپ شده است که تاکسیرانان گرامی میتوانندآن رابامراجعه به واحدروابط عمومی سازمان دریافت کنند.  

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.