مدیر آموزش و پرورش سمیرم گفت: دو هنرجوی سمیرمی مقام‌های اول و دوم را در سیزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی هنرجویان کشور کسب کردند.

سید ضیاء موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان با اشاره به اجرای سیزدهمین دوره مسابقات علمی کاربردی هنرجویان کشور اظهار کرد: مرحله پایانی این مسابقات با شرکت 298 هنرجو از سراسر کشور در استان کرمان برگزار شد که از شهرستان سمیرم، کتایون پیشدار در رشته هنر فرش از هنرستان آفرینش وردشت سمیرم مقام اول و ابوالفضل تیموری در رشته برق صنعتی از هنرستان شیخ بهایی سمیرم مقام دوم کشوری را کسب کردند.

وی درخشش این هنرجویان را افتخاری برای شهرستان و استان دانست و اظهار کرد: کسب این افتخارات کشوری توسط هنرجویان شهرستان سمیرم بیانگر کیفیت آموزش‌های مهارتی کاردانش شهرستان وپیش‌بینی آینده‌ای درخشان برای کارآفرینی شهرستان سمیرم است.

مدیر آموزش وپرورش سمیرم همچنین از تلاش و برنامه‌ریزی‌های عوامل اجرایی در آماده‌سازی این هنرجویان قدردانی کرد و گفت: برگزاری این‌گونه مسابقات گامی مؤثر در جهت شناسایی استعدادها و ارتقای دانش و مهارت هنرجویان است.

وی به جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش در تامین نیروهای متخصص اشاره کرد و افزود: تربیت نیروهای ماهر و متخصص در رشته‌های مختلف برای حرکت و سرعت بخشی به چرخ توسعه و رشد کشور از جمله اهداف آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کاردانش است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ، شهرستان سمیرم با دو هنرستان کار و دانش و دو هنرستان فنی‌ و حرفه‌ای در فاصله 160 کیلومتری جنوب اصفهان واقع است

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.