38 دانش آموز برتر دارنده رتبه های کمتر از100 کنکور سراسری امسال قدردانی شدند.


 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در ديدار جمعي از مديران ، معلمان و دانش آموزان برتر گيلانی در کنکور 94 افزود : توفيق 38 دانش آموز گيلاني درکسب رتبه های برتر کنکورسراسری امسال با تلاش مستمر و پشتکارشان محقق شده پشتوانه علمی ارزنده ای برای گیلان است.

آيت الله قرباني گفت : اين موفقیت ناشی از فرهنگ اسلامي – ايراني است که عقبه ي آن را بايد در سيره ي عملي دانشمندان ، فقها وعلماي بزرگ جستجو کرد.

نماينده ي ولي فقيه در گيلان با اشاره به فرمايشات رهبر معظم انقلاب مبني بر نقش جهاد علمي در افزايش اقتدار و توسعه ي ملي و ارتقاء جايگاه ايران در عرصه ي بين المللي گفت : نمونه ي بارز اين امر بومي سازي فن آوري صلح آميز هسته اي ا ست که استکبار جهاني را مجبور کرده ايران هسته ايي را به رسميت بشناسد.

آيت الله قرباني لزوم رعايت اخلاق اسلامي و تقويت ايمان فردي نخبگان علمی را مورد تاکید قرار داد و افزود : تلفيق علم و عمل تبلور خدمات ، استعدادها و دستاوردهاي صاحبان انديشه و هنر را بهمراه دارد و برنامه هاي شوم بدخواهان ملت را براي ايجاد هر گونه اخلال در روند توسعه ي پايدار ناکام ميکند .

مهدی حاجتي مدير کل آموزش و پرورش گيلان هم در این مراسم افزود : تعداد دانش آموزان گیلانی برتر کنکور سراسری پارسال29 نفر بود که امسال 9 نفر به این آمار افزوده شده است . این مراسم در بیت نماينده ي ولي فقيه در گيلان برگزار شد.



انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.