اینستاگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛

از شیطنت های شبانه فززاد فرزین تا کرمان گردی وزیر کشور

بسته امروز به حواشی و پست های جالب هنرمندان و مسئولین پرداخته است تا کاربران بتوانند به آسانی به این پست ها در یک جا دسترسی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با گسترش فضای مجازی و وجود شبکه های اجتماعی فراوان، این روزها هنرمندان برای ارتباط تنگاتنگ با طرفدارانشان از کوچک ترین جزئیات زندگی خود عکس گرفته و آن را به اشتراک می گذارند.

هر چند که این امر باعث کاهش شایعات درباره افراد معروف شده است اما مشکلاتی را نیز به همراه دارد.

باشگاه خبرنگاران قصد دارد با پیگیری صفحات اینستاگرام هنرمندان و مسئولین جزئیات زندگی این افراد را با طرفدارانشان در میان گذارد.



پوریا پورسرخ با انتشار عکسی از دوران قهرمانی و قبل از بیماری بیت الله عباسپور متنی را برای او نوشت و برایش آرزوی سلامتی و برگشت به مسابقات قهرمانی کرد.

///


قهرمان سلام
مدتیه بواسطه شرایط كاری ، اونقدر نزدیك نیستم تا بیام كنار تختت ، روی ماهت رو ببوسم و بگم تمام ایران منتظره تا قهرمان خوش اخلاق و با معرفتشو دوباره رو صحنه مستر المپیا ببینه...افتخار ایران ، اینو بدون قلبم كنارته و هر روز دعا میكنم بیتو ی محبوب همه ایران زودتر از جاش پاشه و به همه دنیا نشون بده این فقط قهرمانای بدنسازی جهان نیستن كه تحسینش میكنن. یه دنیا به احترام غرورت و وجودت در مبارزه با این بیماری نادر كنارتن....فقط لب تر كن ...شیر همیشه شیره ...پهلووووون، همه كنارتیم و برای سلامتیت دست به دعای خدای مهربون


بنیامین بهادری که این روزها در حال برگزاری تور کنسرت هایی در آمریکا است، عکسی به همراه دخترش بارانا در سواحل آمریکا برای طرفدارانش به اشتراک گذاشت.

///


دستامو بگير تو كه همراهى
اسمم رو بگو هر جور كه مى خواهى
اطرافم بمون تو كه دلخواهى
حرفاتو بگو......با دلم گاهى


در حالی که چند روز بیشتر به پایان فیلم گینس باقی نمانده است، محسن تنابنده عکسی از خودش منتشر کرد و طرفدارانش را برای دیدن فیلم تشویق کرد.

///


فيلم منو ديدين ؟نديدين؟مگه ميشه؟مگه،،،،؟


علی اوجی هم در حمایت از فیلم گینس، ساخته محسن تنابنده، سلفی در حال سقوط از خودش گرفت و در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

///


دوستان عزيزم كه هنوز فيلم گينس رو نديدن
اولين فيلم محسن تنابنده رو از دست ندن
اين من كه دارم سقوط مى كنم
اولين سلفى در حال سقوط جهان رو ميخواستم ثبت كنم
چيزى تا پايان اكران گينس نمونده


مهناز افشار هم عکسی با رضا عطاران بعد از تماشای فیلم نهنگ عنبر به اشتراک گذاشت و از تماشای این فیلم به همراه مردم خبر داد.

///


شب گذشته با همكاران و عوامل فيلم نهنگ عنبر و در كنار مردمانى نازنين به تماشاى فيلممان نشستيم.


لیلا بلوکات هم عکسی از پشت صحنه نمایشش همراه با استاد بازیگریش میکائیل شهرستانی منتشر کرد.

///


سلام به همه عزيزانم. آدم دست و دلش ميلرزه وقتي استاد بازيگريش بياد و نمايشش و ببينه آقاي ميكائيل شهرستاني استاد گرانقدر ممنون كه اومدين و نمايشمونو ديدين ...


فرزاد فرزین عکسی یادگاری با احسان علیخانی را به اشتراک گذاشت و از شیطونی های شب گذشته خود و دوست مجری اش با مردم سخن گفت.

///

جدا از مسائل كاري احسان هميشه دوست خوبي بوده وهست،كلي ديشب خنديديم


شبنم مقدم در جدیدترین پست اش از مردم برای کمک به کودک 9 ساله ای دعوت کرد؛ البته نمیدانیم این مطلب تائید شده هست یا خیر.

///


دوستان جان...این كودك برای ادامهء حیات به كمك شما نیازمند است.


مهراب قاسم خانی با دیدن تصویری از یک شهید نوجوان، منقلب شد و با انتشار عکس آن در اینستاگرام خود مطلبی درباره جنگ و شهادت نوشت و از پایداری صلح ابراز امیدواری کرد.


///


دیشب بیرون یه مغازه منتظر شقایق بودم كه چشمم افتاد بهش. هفده سالش بود. هم سن دختر من. به پدر و مادرش فكر كردم كه چقدر براش آرزو داشتن. چقدر دلشون میخواسته بزرگ شدن و مرد شدن و موفق شدنش رو ببینن. اگه بود الان پنجاه و دو سالش بود. شاید ازدواج كرده بود و بچه داشت. بچه هایى كه شاید الان از سنى كه خودش عمر كرد بزرگ تر بودن... ولى الان یه عكسه روى دیوار میدون چیذر. مثل هزاران عكس دیگه اى كه مثل خودش سر كوچه ها و توى میدون ها خیره موندن به خیابون و مردم از صبح تا شب بدون این كه ببیننشون از جلوش رد میشن... كاش جنگ نبود. كاش جلال الان كنار زن و بچه اش بود. كاش پدر و مادرش الان دلشون تنگش نبود... كاش هیچ وقت نبودن آدمایى كه جنگ رو دوست دارن


پزشکیان با حضور در جشن خودکفایی 2500 خانواده تحت حمایت کمیته امداد، سخنرانی کرد.


///


سخنرانی دکتر پزشکیان در جشن خودکفایی 2500 خانواده تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی استان آذربایجان شرقی با حضور فتاح رییس کمیته امداد، آیت الله مجتهد شبستری امام جمعه تبریز و دکتر جبارزاده استاندار استان



رحمانی فضلی گزارشی از سفر خود به کرمان را با عموم مردم به اشتراک گذاشت و از برنامه های دولت برای آبادانی استان با مردم سخن گفت.

///


"تلاش خواهیم کرد با مصوبه دولت کرمان را با توجه به توان داخلی و ظرفیت های خوب مردم ، شهر نمونه و الگوی اقتصاد مقاومتی مطرح کنیم.ان شاء الله مسئولان در این استان بتوانند در حوزه واگذاری اختیارات به استان ها و اقدامات توسعه ای مبتنی بر توانمندی های داخلی در این عرصه هم خط شکن باشند و الگوی خوبی را ارایه دهند.

طرح مثلث توسعه که ائمه جمعه و جماعات، مدیران اجرایی، مردم و نمایندگان، آن را پیش می برند و همچنین کمک به طرح همیاران آب، که توانسته است سرمایه گذاری بسیار عظیمی در حوزه آب داشته باشد از جمله این الگوهای خوب است.

کمک به سرمایه گذاری و تولید، کمک به نشاط، شادمانی و بهبود وضعیت عمومی مردم از جمله ابتکاراتی است که در این استان وجود دارد و استاندار کرمان به عنوان یکی از موفق ترین استاندارها در حوزه توسعه می باشد."


گزارش : حسن امکانی

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار